معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی فارس گفت: تاکنون حدود ۲۷ هزار نفر در استان فارس موفق به خرید خدمت شدند و پس از تهران بزرگ، فارس بیشترین تعداد متقاضی را در سامانه خرید خدمت دارد.
کد خبر: ۶۳۶۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ 29 July 2018

سرهنگ محمدباقر دهقان ناصرآبادی از تمدید نشدن طرح خرید خدمت در سال 98 خبر داد و اظهار داشت: طبق آخرین مصوبه ستاد کل نیروهای مسلح مقرر شده است مشمولان غائب و فراری که از تاریخ غیبت و آخرین فرارشان بیش از 8 سال می‌گذرد جریمه می‌شوند.

وی گفت: از ابتدای اجرای طرح خرید خدمت سربازی حدود 35 هزار نفر سرباز فراری و غائب از استان فارس در سامانه ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد حدود 27 هزار نفر موفق به خرید خدمت شدند و پس از تهران بزرگ، فارس بیشترین تعداد متقاضی را در این سامانه را دارد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی فارس با تاکید بر اینکه مرحله دوم ثبت‌ نام خرید سربازی برای مشمولان با غیبت 8 سال به بالا آغاز شده و تا پایان سال97 ادامه دارد، افزود: افرادی که معافیت تحصیلی دریافت کرده‌اند و به هر دلیلی نتوانسته‌اند تحصیلات خود را به اتمام برسانند، درصورتی‌ که از پایان شهریور 96 ترک تحصیل کرده یا اخراج شده باشند از زمان فارغ‌التحصیل مقطع قبلی برای آنها غیبت محاسبه می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار