رئیس پلیس آگاهی استان ازانهدام باندسارقین قطعات ومحتویات داخل خودرو و کشف ۲۵ فقره سرقت در شهرستان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۳۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 30 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا امیری" اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهرستان کرمانشاه و ارجاع پرونده‌ها به پلیس آگاهی، مراتب جهت شناسایی سارق یا سارقین در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد یکی از سارقان سابقه دار با تشکیل باندی چند نفره در ارتکاب این سرقت‌ها نقش دارند، از همین رو اقدامات لازم در جهت شناسایی آن‌ها صورت گرفت که پس از تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی و نامحسوس شک پلیس به یقین تبدیل شد که فرد یاد شده عامل اصلی اینگونه سرقتهاست.

سرهنگ امیری خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی متهم در مخفیگاهش طی عملیاتی منسجم دستگیر و به مقر پلیس انتقال داده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۲۵ فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان کرمانشاه اعتراف کرد.

وی یادآوری کرد: در ادامه بازجویی‌ها فرد سارق عنوان کرد که اموال مسروقه را به یک نفر مالخر به فروش رسانده است از همین رو دستگیری وی نیز در دستور کار قرار گرفت و در عملیاتی ضربتی دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ امیری در پایان با اشاره به شناسایی اکثر مالباختگان، از معرفی متهمین دستگیر شده به دستگاه قضائی و سیر مراحل قانونی خبر داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار