به همت واحد نیروی انسانی مؤسسه فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) نتایج رتبه‌بندی این مؤسسه در سال ۹۶ اعلام شد.
کد خبر: ۶۳۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 04 August 2018

تابناک فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا: طرح سالانه رتبه‌بندی شعب مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) برای سومین بار بین ۱۰۹ شعبه مؤسسه که در این طرح شرکت کردند، اجرا شد.
در این طرح، فعالیت‌های شعب پس از ۱۳ ماه تلاش و رقابت تنگاتنگ، در ۳ بخش آموزشی، فرهنگی و اداری ـ مالی طی اسفندماه ۹۵ تا اسفندماه ۹۶ مورد ارزیابی و امتیازدهی قرار گرفت و پس از اعلام اولیه و بررسی اعتراضات، شعب مؤسسه در پنج رده تقسیم‌بندی شدند.
بر این اساس شعبه استهبان با کسب بالاترین امتیاز بین شعب مؤسسه رتبه اول را کسب کرد و به‌عنوان شعبه درجه یک معرفی شد و پس از آن شعب سروستان، بنارویه و کازرون با کسب امتیازاتی بین شش هزار تا هشت هزار به‌عنوان شعب درجه ۲ معرفی شدند.
سه شعبه شهر پردیسان قم، جهرم و بابامبارکی بوشهر نیز موفق شدند با کسب امتیازاتی بین چهار هزار تا شش هزار عنوان شعب درجه ۳ را کسب کنند. جدول کامل رتبه‌بندی شعب مؤسسه در سال ۹۶ در ادامه می‌آید:
دریافت جدول نتایج نهایی رتبه‌بندی شعب بیت‌الاحزان در سال ۹۶
اما بین شعب روستایی شعبه بابامبارکی از توابع شهرستان جم استان بوشهر با کسب بالاترین امتیاز رتبه اول را به خود اختصاص داد و پس از آن شعب بلیان از توابع کازرون استان فارس، صحرارود از توابع فسا استان فارس، شهرک وزیره از توابع نی‌ریز استان فارس و سیف‌آباد از توابع کازرون استان فارس به ترتیب رتبه‌های دوم تا پنجم را از آن خود کردند. جزئیات رتبه‌بندی تمامی شعب روستایی را از لینک زیر دریافت کنید:
دریافت جدول نتایج نهایی رتبه‌بندی شعب روستایی بیت‌الاحزان در سال ۹۶
در رتبه‌بندی شعب شهری مؤسسه بیت‌الاحزان نیز شعب استهبان، سروستان، بنارویه، کازرون و پردیسان به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم را کسب کردند که جدول کامل رتبه‌بندی شعب شهری در زیر آمده است:
دریافت جدول نتایج نهایی رتبه‌بندی شعب شهری بیت‌الاحزان در سال ۹۶
شعب بیت‌الاحزان بر اساس میزان پیشرفت نسبت به رتبه‌بندی سال گذشته نیز مورد ارزیابی قرار گرفتند که بر این اساس شعبه بابامبارکی از توابع شهرستان جم استان بوشهر با میزان ۴۰۲۱,۵ امتیاز پیشرفت نسبت به سال گذشته از لحاظ پیشرفت رتبه اول را بین شعب مؤسسه بیت‌الاحزان کسب کرد و پس از آن شعب کازرون، زرگران از توابع مردوشت فارس، اَرَد از توابع گراش فارس و آبگل از توابع میمند فارس به ترتیب رتبه‌های دوم تا پنجم را از لحاظ پیشرفت کسب کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار