سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان سرپل ذهاب از تعطیلی هشت واحد رستوران و غذای آماده متخلف در این شهرستان به دلیل تخلفات بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۶۳۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ 05 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه؛ مالک عظیمی در این ارتباط به اجرای گشت نظارت بهداشتی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در این گشت مشترک که با حضور اکیپ هایی از دامپزشکی و شبکه بهداشت برگزار شد، تعداد هشت رستوران متخلف شناسایی و تعطیل شد.

وی تخلفات بهداشتی را دلیل اصلی تعطیلی این واحدها دانست و اظهار داشت: تامین گوشت و فرآورده های دامی سالم مردم یکی از وظایف دامپزشکی است و در این راستا با جدیت نظارت می کنیم.

وی از مردم خواست در تهیه گوشت و فرآورده های خام دامی دقت نمایند که گوشت دارای مهر دامپزشکی باشد.
سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان سرپل ذهاب در ادامه به مردم توصیه کرد در تهیه غذا از رستوران ها حتما به قیمت ها توجه کنند که در حد متعارف و منطقی باشد.

او در ادامه همچنین به کشف و معدوم سازی بیش از 471 کیلوگرم گوشت و فرآورده های دامی فاسد از برخی از غذا خوری های متخلف در این شهرستان خبر داد.

عظیمی افزود: این فرآورده دامی فاسد و ناسالم شامل گوشت قرمز ، گوشت مرغ و دیگر فرآورده ها در جریان بازدید مشترک گروه های دامپزشکی و مرکز بهداشت شهرستان کشف و معدوم شد.

وی اظهار داشت: نظارت بهداشتی از واحدهای صنفی به صورت ماهیانه و مستمر ادامه دارد که گاهی اوقات در قالب گشت های مشترک با همکاری دستگاه های اجرایی ذیربط انجام می شود.

سرپرست اداره دامپزشکی سرپل ذهاب بیان کرد: مردم باید هنگام خرید فرآورده های خام دامی به مهر و برچسب دامپزشکی توجه کنند و هرگونه تخلف بهداشتی را از طریق تماس با شماره تلفن 1512 یا سامانه پیامکی 100010001512 اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

عظیمی ، تامین سلامت بهداشتی مردم را از جمله رویکردهای اساسی عنوان کرد و افزود: با واحدهای صنفی متخلف برابر قانون به شدت برخورد می شود.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار