امام‌جمعه موقت لامرد گفت:باید مسائل و مشکلات اقتصادی اخیر توسط مسوولان جدی گرفته شود تصریح کرد: گوش دادن به فرامین رهبر معظم انقلاب، مطالبه گری از مسوولان برای انجام دقیق کارها و اجازه ندادن به دشمن برای سوء استفاده از مطالبات باید مدنظر قرار بگیرد.
کد خبر: ۶۴۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 11 August 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام سید ابوالحسن علوی در خطبه‌های نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به اهمیت فراوان عید غدیر و برگزاری مراسمات باشکوه در این عید اظهار داشت: اگر بخواهیم ولایت را قدر بدانیم باید غدیر را قدر بدانیم و اگر به غدیر نپردازیم به هیچ‌چیز نپرداخته‌ایم.

وی افزود: باید به عید بزرگ غدیر بهاداده و آحاد مردم، هر فردی که کاری از دستش برمی‌آید در خصوص بزرگداشت باشکوه این عید انجام دهد.

علوی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهید حججی گفت: شهید حججی، حجتی برای همه ما شد و وظیفه خودش را در راه خدا انجام و مانند مولایش حسین، سرش را فدا کرد و به ما نشان داد که باید این‌گونه پای انقلاب اسلامی بایستیم.

امام‌جمعه موقت لامرد بابیان اینکه باید مسائل و مشکلات اقتصادی اخیر توسط مسوولان جدی گرفته شود تصریح کرد: گوش دادن به فرامین رهبر معظم انقلاب، مطالبه گری از مسوولان برای انجام دقیق کارها و اجازه ندادن به دشمن برای سوء استفاده از مطالبات باید مدنظر قرار بگیرد.

علوی متذکر شد: مسوولان متولی، در خصوص انبارهای احتکار شده کالا رصد دقیق داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار