رشت - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از پاکسازی گل و لای ناشی از طغیان رودخانه ها در سطح جاده های استان خبر داد.
کد خبر: ۶۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶ 21 July 2015
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان به ایرنا، علی خاوری روز دوشنبه اظهار کرد: شدت بارندگی روزهای اخیر و جاری شدن سیلاب، منجر به آب گرفتگی معابر عمومی و رانش خفیف در برخی محورهای مواصلاتی گیلان شده بود که با تلاش نیروهای راهداری برطرف شد.

وی تصریح کرد: طی دو روز گذشته تداوم بی وقفه باران موجب طغیان رودخانه ها و ریزش گل و لای در برخی محورهای ارتباطی شده بود که این امر، سبب کندی تردد و آب گرفتگی بعضی از نقاط شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان اضافه کرد: باتوجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر تداوم بارش باران، تمامی نیروهای راهداری در آماده باش کامل بسر می برند.

خاوری خاطرنشان کرد: هم اکنون تمامی راه ها باز و امکان تردد براحتی برقرار است.

تعداد 40 اکیپ راهداری با 390 نفر پرسنل و 250 دستگاه انواع خودروهای سبک، سنگین و نیمه سنگین و تعدادی خودرو در قالب گشت های سیار و ثابت با ارائه خدمات و سرویس دهی مناسب به مسافران و رانندگان ، تامین ایمنی محورهای مواصلاتی استان را در دستور کار دارند.



** آغاز عملیات روکش آسفالت محور منجیل به لوشان

روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان در گزارش دیگری به ایرنا، از اجرای روکش آسفالت محور منجیل به لوشان به طول 13 کیلومتر خبر داد.

محمد رضا نازک کار مدیر ساخت و توسعه راه های گیلان بیان داشت: روکش آسفالت محور منجیل به لوشان به طول 13 کیلومتر با برآورد اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 700 میلیون تومان آغاز شده است.

وی تصریح کرد: این محور از مسیرهای پرتردد اصلی ورود مسافران به استان، دارای حجم ترافیک بالا در منطقه محسوب می شود که روکش آسفالت آن از اهمیت بسزایی برخوردار است.

10 هزار و 628 کیلومتر راه در استان گیلان وجود دارد که از این میزان ، هشت هزار و 787 کیلومتر راه روستایی ، یک هزار و 133 کیلومتر راه فرعی 311 کیلومتر را اصلی ، 344 کیلومتر بزرگراه و 53 کیلومتر آزادراه است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار