جانشین فرمانده نیروی انتظامی دره شهرخبرداد
حفاران غیر مجازی که با استفاده از دستگاه گنج یاب قصد شناسایی، تخریب و به یغما بردن آثار باستانی منطقه را داشتند با حضور ماموران در محل، متهمان طی عملیاتی غافلگیرانه و سریع دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 21 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،سرهنگ مهرداد علی محمدی گفت: بدنبال اطلاع پلیس مبنی بر حضور افراد ناشناس و غیر بومی در محدوده اماکن تاریخی و باستانی روستای فرهاد آباد این شهرستان، نیروهای پلیس بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: حفاران غیر مجازی که با استفاده از دستگاه گنج یاب قصد شناسایی، تخریب و به یغما بردن آثار باستانی منطقه را داشتند با حضور ماموران در محل، متهمان طی عملیاتی غافلگیرانه و سریع دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی دره شهر اظهار کرد: یک دستگاه گنج یاب و تاج استوانه ای با مارک jaguar و متعلقات مربوطه و مقداری مواد مخدر از متهمان دستگیر شده کشف و ضبط شد.

علی محمدی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه اقلام مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دره شهر شده اند.

وی افزود: یک دستگاه خودروی سواری پژو متعلق به حفاران نیز در این خصوص توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت افراد مخل نظم و امنیت عمومی و سوء استفاده از ثروت های عمومی و ملی مراتب را از طریق تماس با 110 به پلیس اطلاع و در حفظ نظم و امنیت اجتماعی مشارکت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار