مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت تردد بدلیل عملیات کارگاهی در برخی از محورهای منتهی به استان البرز، تهران و مازندران را اعلام کرد.
کد خبر: ۶۴۳۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶ 21 July 2015
آزادراه قزوین ـ کرج ـ تهران (باند جنوبی)، مقطع واقع در استان البرز، تا 24 شهریور روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت 9 تا 15 به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز 20 مرداد، بدلیل اجرای عملیات درزگیری و روکش آسفالت، حدفاصل پل حصارک تا تیر 200 ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

همچنین آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین (باند شمالی)، مقطع واقع در استان البرز، تا 24 شهریور ماه سال جاری، روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت 23:30 تا 4:30 به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز20 مرداد، بدلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل تیر 200 تا پل حصارک، تردد همزمان با اجرای عملیات و با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین(باند شمالی)، مقطع واقع در استان البرز، تا 30 آبان 94، روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت 07:00 تا15:00 به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز 20 مرداد، بدلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، حدفاصل تیر 200 تا پل کلاک ، تردد همزمان با احتیاط کامل عملی است.

آزادراه تهران ـ قم واقع در استان تهران، تا 31 شهریور ماه 94 روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 تا 18 به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه و بعد از ظهر روز سه شنبه، بدلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی، حدفاصل پل نعلبندان تا عوارضی تهران، تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (یک سوم مسیر )همزمان با اجرای عملیات، انجام می شود.

همچنین تردد در آزادراه تهران ـ قم واقع در استان تهران تا 20 شهریور ماه 94، روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 9 تا 16 به غیر از روزهای پنجشنبه ، جمعه و بعد از ظهر روز سه شنبه، ایام تعطیلات رسمی بدلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور ( یک سوم مسیر )همزمان با اجرای عملیات، میسر است.

بزرگراه تهران ـ فیروزکوه ، واقع در استان تهران نیز تا اطلاع بعدی روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 تا 18 به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه و بعد از ظهر روز سه شنبه و ایام تعطیلات رسمی، بدلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل آبسرد تا پل شلمبه، تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور(یک سوم مسیر) همزمان با اجرای عملیات، عملی خواهد بود.

تردد در محور هراز، واقع در استان تهران تا اطلاع بعدی روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 تا 18 به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه و بعد از ظهر روز سه شنبه و ایام تعطیلات رسمی، بدلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، حدفاصل شهر آبعلی تا رستوران مرمر، تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (یک سوم مسیر)همزمان با اجرای عملیات، انجام می شود.

محور کرج - چالوس(کندوان) واقع در استان های تهران، البرز و مازندران تا 20 شهریور 94، روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت 7 تا 17 به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی، بدلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، حدفاصل تونل کندوان تا میدان امیر کبیر، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

تردد در محور کرج - چالوس(کندوان) واقع در استان های تهران، البرز و مازندران، تا 20 شهریور 94، روزهای شنبه تا سه شنبه هرهفته شب ها از ساعت 24 تا 15 به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز 20 مرداد بدلیل اجرای عملیات بهسازی سیستم های روشنایی و تهویه و ایمن سازی تونل کندوان، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط از کنار گذر تونل عملی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار