همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت امام موسی كاظم(ع) برنامه‌های متنوعی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ 01 September 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا: همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت امام موسی كاظم(ع) برنامه‌های متنوع فرهنگی ـ مذهبی در سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی برگزار می‌شود.
بدین منظور صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر حضرت احمدبن‌موسی‌الكاظم شاهچراغ(ع) فرزند بلافصل هفتمین اختر تابناك آسمان امامت و ولایت آذین‌بندی شده است.
همچنین مراسم جشن میلاد با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سلامی، معاون فرهنگی و امور زائرین آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) همراه با مولودی‌خوانی مداحان اهل بیت(ع) شب گذشته در این حرم مطهر برگزار شد.
علاوه بر این‌ها مراسم جشن همراه با مدیحه‌سرایی و مولودی خوانی توسط امیر افسر ظهر امروز، ۱۰ شهریورماه همراه با نماز ظهر و عصر در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر نیز به اجرا درآمد.
اجرای زنده برنامه رادیو حرم با عنوان «ندای محبت» به‌صورت ویژه به‌مناسبت میلاد باسعادت حضرت امام موسی کاظم(ع) در صبح و عصر امروز از دیگر برنامه‌های این روز فرخنده هستند.
پذیرایی از گروه زائرین قشر کودک و نوجوان از شهرستان‌های فارس در حرم مطهر، همراه با اجرای برنامه جشن و سرگرمی و مسابقه توسط گروه تبلیغی هادیان نور با موضوع معرفی شخصیت و زندگی حضرت امام موسی کاظم(ع) و فرزندان بزرگوار ایشان در مركز دارالقرآن و در ساعت ۱۱ صبح امروز از جمله برنامه‌های اجرا شده در این روز بودند.
همچنین عصر امروز نیز مراسم نقاره‌زنی به‌مناسبت میلاد فرخنده حضرت باب‌الحوائج از ساعت ۱۹ در صحن قدیم حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار