رئیس شبکه بهداشت ودرمان دهلران؛
رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهلران گفت : طرح تحول سلامت یکی از اقدمات بسیار مهم در دولت تدبیر وامید است
کد خبر: ۶۵۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ 03 September 2018

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهلران گفت : طرح تحول سلامت یکی از اقدمات بسیار مهم در دولت تدبیر وامید است

به گزارش تابناک ایلام ،اسداله مهاجر در نسشت خبری با خبرنگاران  گفت : با اجرای تحول نظام سلامت، پرداختی از جیب مردم در هنگام بیماری کاهش یافته و این اقدمات کمک بسیار بزرگی به اقشار ضعیف جامعه است  که قادر به پرداخت هزینه‌های سنگین بیمارستان‌ها نیستند

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهلران اظهار داشت : در پنج ماه سال جاری بیش از 60 هزار نفر به بیمارستان شهدای دهلران مراجعه کردند که از این تعداد مراجعه کننده 25هزار نفر به درمانگاه تخصصی وبیش از 35هزار نفر به اورژانس مراجعه کردند .

وی بیان داشت : چهار مرکز جامع سلامت در این شهرستان در دست احداث است و این این مراکز در نقاط روستایی و شهری با پیشرفت 50 تا 90 درصد درپیشرفت فیزیکی  دارند

مهاجر عنوان کرد : برای حداث این مراکز 30 میلیارد ریال  هزینه می شود و جمعیتی بالغ بر 30 هزار نفر از مزایای این مراکز سلامت بهره مند می شوند.

وی افزود: در دهستان دشت عباس یک مرکز جامع سلامت توسط بنیاد خیریه علوی با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است که جمعیتی بالغ بر 17 هزار نفر را پوشش می دهد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دهلران با اشاره به هزینه چهار میلیارد ریالی در نیمسال اول سال جاری در حوزه بهداشت و درمان شهرستان گفت :2 میلیارد و 200 میلیون ریال از این اعتبار برای تجهیزات آزمایشگاهی و دندانپزشکی با توجه به نیاز این مراکز هزینه شد.
مهاجر بیان داشت : در هفته دولت چهار خانه بهداشت روستایی در این شهرستان با هزینه اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 890 ریال بهره برداری رسیدند
وی تصریح کرد: ساخت اورژانس بین جاده ای در سه راهی موسیان و سپتون از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار قرار گرفته است
مهاجر با اشاره به وجود هفت مرکز جامع سلامت ، 33 خانه بهداشت و هفت پایگاه جاده ای در این شهرستان گفت: سال گذشته 6 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات درمانی و هتلینگ بیمارستان شهدای شهرستان هزینه شد

ریئس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهلران گفت : از ابتدای سال تا کنون پنج هزار و 200 مورد بازرسی از مراکز عرضه مواد غذایی در شهرستان صورت گرفته که  2 هزار و 800 کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف در این بازرسی ها ضبط و معدوم شد.
دکتر مهاجر گفت: امسال بیش از 30 میلیارد ریال از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان برای پروژه های حوزه بهداشت و درمان شهرستان اختصاص یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار