مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی از کشف و معدوم سازی بیش از 39 تن فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در طرح تشدید ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۰۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶ 22 July 2015

به گزارش خبرنگار ما، دکتر امیرحسین بهداد مدیر کل دامپزشکی استان با اعلام این خبر گفت:در راستای طرح تشدید کنترل ونظارت بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان با انجام بیش از 12 هزار مورد بازدید از مراکز تولید توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی در سطح استان 39663 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی آلوده از چرخه مصرف انسانی خارج و معدوم شد.

وی همچنین اعلام کرد: در پی برخورد با متخلفین و تهدید کنندگان سلامت عمومی جامعه علاوه بر پلمپ چندین واحد عرضه 18 واحد متخلف نیز برای صدور رای به مراجع قضایی معرفی شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان ضمن تشکر از تلاشهای شبانه روزی همکاران این اداره کل گفت: دامپزشکی نقش تعیین کننده‌ای در ارتقای سلامت غذایی جامعه دارد و بر همین اساس با هماهنگی های صورت گرفته با مراجع قضایی و انتظامی با تهدید کنندگان سلامت عمومی برخوردهای جدی و قاطع صورت خواهد گرفت.

دکتر بهداد از مردم خواست تا فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مورد تایید دامپزشکی تهیه و در صورت برخورد با موارد تخلف سریعا مراتب را از طریق شماره 1512 جهت رسیدگی به دامپزشکی اطلاع دهند

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
تقریبا همه شهرهای استان ما الوده هستند و مرغ مادر ومرغداری و روستاها را داریم معدوم می کنیم پس چرا مردم را اطلاع نمی دهید مردم به دکتر روحانی رای دادند که دروغ نشنوند اما مدیرکل جوان و تازه منادی در تبریز تلفات انفلوانزا را مخفی می کند تا نگویند او نتوانست بیماری را مهار کند و از شهر هریس ان را به تمام شهرهای استان اذربایجان شرقی شایع کرد. مدیر باتجربه نباید بگذارد بیماری انفلوانزا از یک جا به تمام جاها گسترش پیدا بکنه. ان هم در مرغ مادرها و مرغ داری ها.حالا روستا هایی که کل استان ما مرغهای شان مبتلا شده است و معدوم میکنند. واقعا می پرسم چرا دروغ و چرا بی تجربگی مدیر بی تجربه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ استان ما را الوده کرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار