رئیس کارگروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد همدان با بیان اینکه آثار بسیار فاخری از سوی هنرمندان به این جشنواره ارسال شده است گفت: بیش از ۵۰۰ اثر و بطور دقیق ۵۷۱ اثر به دبیرخانه ارسال شده است که نسبت به دو سال گذشته رشد ۲ و نیم برابر داشته است.
کد خبر: ۶۵۳۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ 11 September 2018
هادی فیض منش به دنبال تاخیر در برگزاری جشنواره «دوسالانه آیات مصور» و پیگیری هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره گفت: اقدامات لازم جهت برگزاری جشنواره دوسالانه آیات مصور در همدان انجام شده است، تاخیر به دلیل تغییر مدیریتی در اداره ارشاد همدان بوده است، جزئیات برگزاری جشنواره پس از جلسه مشترک با وزارت ارشاد در تاریخ ۲۴ شهریور اعلام می‌شود.

به گزارش ایکنا، فیض منش بیان کرد: اقدامات لازم جهت برگزاری جشنواره دوسالانه آیات مصور در همدان انجام شده است.

وی با اشاره به تاخیر در اجرای برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: پیگیر برگزاری این جشنواره هستیم، به دلیل تغییر مدیریتی که در اداره فرهنگ و ارشاد همدان اتفاق افتاد، انتصاب آقای درویش‌نژاد به جای آقای عبادی این تاخیر به وجود آمد.

وی با بیان اینکه اهمالی از سوی همدان برای برگزاری این مراسم و تعویق آن صورت نگرفته یادآور شد: این جشنواره با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، منتظر برگزاری جلسه نهایی برای هماهنگی برگزاری جشنواره از سوی تهران هستیم، دبیر اجرایی این جشنواره آقای بشیری در تهران هستند.

فیض منش خاطرنشان کرد: تهدیدی که از سوی تهران برای انتقال دوسالانه انجام شد در دوره مدیریتی قبلی بود.
وی ادامه داد: تأمین اعتبار استانی جشنواره به دلیل تغییر مدیریتی انجام نشده و به محض برگزاری جلسه مشترک با وزارت ارشاد که در تاریخ شنبه ۲۴ شهریور ماه در تهران برگزار خواهد شد، جزئیات زمانی و نحوه برگزاری دقیق جشنواره نیز اعلام خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار