رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم از استقرار دبیرخانه دائمی جشنواره ملی خودمراقبتی در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۶۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳ 21 February 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جهرم, رحیم رئوفی ظهر امروز در نخستین جشنواره ملی فرهنگی- هنری خودمراقبتی با اشاره به گسترش بیماری‌هایی مانند دیابت، فشارخون، چربی و غیره در بین مردم کشور اظهار داشت: بهترین راه برای جلوگیری از این بیماری‌ها خودمراقبتی است و در دانشگاه پزشکی جهرم در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است.

وی از تکمیل پرونده سلامت 2 هزار کارمند دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و افزود: پرونده اسکرین 50 درصد از این کارکنان در زمینه قلبی و عروقی تهیه شده است.

رئوفی با بیان اینکه خودمراقبتی به معنای این است که فرد خود را در مقابل بروز بیماری حفظ کند تصریح کرد: دانشگاه جهرم در راستای توانمندی افراد در این زمینه حرکت کرده است و تشکیل پرونده سلامت به‌وسیله دانشگاه علوم پزشکی جهرم بی‌نظیر است.

وی با اشاره به اینکه بحث خودمراقبتی معنوی شاهکار اقدامات دانشگاه علوم پزشکی جهرم است بیان کرد: معاون فرهنگی-دانشجویی وزارت بهداشت و درمان کشور از استقرار دبیرخانه دائمی جشنواره ملی خودمراقبتی در جهرم خبر داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: 400 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که 30 درصد این آثار موضوع مربوط به خودمراقبتی معنوی است.

رئوفی از برگزاری جشنواره ملی خودمراقبتی معنوی در سال 94 به میزبانی جهرم خبر داد و گفت: ابعاد این موضوع مطرح‌شده و طرحی در همین زمینه به وزارتخانه ارسال می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار