پلیس آگاهی استان به منظور داشتن سفری امن برای زائران اربعین حسینی، توصیه کرد شهروندان به هشدار‌های پلیس توجه کنند.
کد خبر: ۶۵۸۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 23 September 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ شجاعی رییس پلیس آگاهی فارس گفت: با توجه به اینکه ثبت نام‌های زائران پیاده‌روی اربعین حسینی بزودی آغاز می‌شود، متقاضیان برای برای دریافت ویزا که به صورت انفرادی خواهد بود از طریق سامانه سازمان حج و اوقاف به نشانی samah.haj.ir اقدام کنند.

وی با بیان اینکه زایران برای دریافت گذر نامه از طریق دفاتر پلیس ۱۱۰ اقدام کنند، افزود: مردم فریب افراد و شبکه ها‌ی اجتماعی مبنی بر دریافت سریع گذر نامه و ویزا یا صدور ویزای دسته جمعی را نخورند.

سرهنگ شجاعی ادامه داد: در هنگام تهیه ارز عراقی و تبدیل پول، حتما از صرافی‌های مجاز و معتبر اقدام کنند به هیچ عنوان توسط دلالان در شهرها، بویژه در مرز‌ها اقدام نکنند، زیرا امکان تحویل دینار با سایر ارز‌های تقلبی وجود دارد.

رییس پلیس آگاهی فارس تصریح کرد: زائران مراقب تبلیغات سوء مبنی بر سفر آسان به عراق و شرکت در مراسم اربعین توسط افراد فرصت طلب باشند و کسانی که قصد سفر هوایی دارند از طریق دفاتر معتبر هواپیمایی اقدام کنند و فریب تبلیغات دورغین را نخورند.

وی با بیان اینکه زائران هنگام خرید در کشور عراق مراقب کلاهبرداران باشند که اجناس تقلبی را به جای اجناس اصلی به آن‌ها نفروشند، اظهارداشت: زایران از خرید گوشی تلفن همراه که با قیمت ارزان ارائه می‌شود جدا خودداری کنند، زیرا گوشی کار کرده و معیوب بصورت پلمپ فروخته می‌شود و از طرفی تلفن همراه در کشور عراق فعال، اما در ایران غیر فعال است.

سرهنگ شجاعی از زایران خواست، به صورت گروهی و در قالب کاروان‌های زیارتی به مرز‌ها مراجعه کنند و از مراجعه انفرادی به مرز‌ها خودداری کنند.

برچسب ها: هشدار ، پلیس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار