امام‌جمعه اقلید: این حوادث نمی‌تواند آبی به آسیاب دشمن بریزد، گفت: بدون شک انسجام ملت و هوشیاری نیروهای مسلح ما با بروز این حادثه بهتر و بیشتر می‌شود.
کد خبر: ۶۵۸۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ 23 September 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: انقلاب اسلامی همچون عاشوراست که سال‌به‌سال بر طراوت، زیبایی و شور و احساسات آن افزوده می‌شود.

وی عنوان کرد: دشمنان در چهلمین سال این انقلاب انتظار شکست آن را داشتند اما خود مردند و خوراک مور و مار و عقرب شدند و انقلاب اسلامی ما همچنان زنده و پاینده است.

امام‌جمعه اقلید افزود: امروز در شرایطی جشن دوره دفاع مقدس را برپا کرده‌ایم که به لطف خداوند، به دستاوردهای نوین بسیار نظامی، انتظامی، دفاعی و اطلاعاتی دست یافته و خواب را از چشم دشمنانمان گرفته‌ایم.

طالبی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با حضور حماسی مردم و تحت ولایت ولی امر مسلمین جهان، روزبه‌روز بر رهروانش در کشور و عالم افزوده می‌شود و ترورهای کور و محتکران مکنده خون مردم، نمی‌تواند مردم را از راهی که انتخاب کردند، باز دارد.

وی در ادامه به حادثه تروریستی اهواز اشاره و بیان کرد: آنچه در شهر قهرمان پرور اهواز رخ داد، یک ترور کور و ناموفق بود و اگرچه تعدادی از هم‌وطنان را در این حادثه از دست داده‌ایم، اما رزمندگان ما در یک‌فاصله زمانی کوتاه، بساط این توطئه شوم را برچیدند و از پای درآوردند.

طالبی با بیان اینکه این حوادث نمی‌تواند آبی به آسیاب دشمن بریزد، گفت: بدون شک انسجام ملت و هوشیاری نیروهای مسلح ما با بروز این حادثه بهتر و بیشتر می‌شود.

امام‌جمعه اقلید تأکید کرد: دشمن و عوامل این حادثه تروریستی بدانند که هیچ‌کدامشان از تیررس نیروهای ما خارج نشده و به سزای اعمال ننگینشان می‌رسند.

برچسب ها: حادثه ، تروریستی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار