رئیس اداره تبلیغات اسلامی آباده : دشمن پی به قدرت نظامی و موشکی ایران اسلامی برده است و از جنگ نظامی با ایران مأیوس شده است و به دنبال براندازی حکومت اسلامی از طریق جنگ نرم مذهبی است که در این جبهه نیز باید فعالان فرهنگی، مبلغان دینی و مذهبی، روحانیون، اساتید دانشگاه‌ها، چهره‌های تأثیرگذار و نخبگان فرهنگی بیش از گذشته مقابل به مثل كنند.
کد خبر: ۶۶۰۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 27 September 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا: حجت‌الاسلام محمد حسن نورائی‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی آباده با بیان اینكه میدان واقعی جنگ در شرایط فعلی، فضای مجازی است، گفت: باید تمهیدات لازم جهت پاسخگویی به شبهات دینی درفضای مجازی فراهم شود.
وی با اشاره به عضویت و فعالیت طیف عظیمی از مردم جامعه خصوصاً جوانان و نوجوانان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی افزود: دشمن برنامه‌ریزی‌های متعددی را جهت هدف قرار دادن افكار و اذهان مردم در فضای مجازی انجام داده است.
نورائی‌نیا تأكید كرد: باید با تمهیدات انجام شده زمینه پاسخگویی به شبهات دینی در فضای مجازی بهتر و بیشتر فراهم شود تا شاهد افزایش معلوات دینی و مذهبی جوانان باشیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی آباده افزود: دشمن پی به قدرت نظامی و موشکی ایران اسلامی برده است و از جنگ نظامی با ایران مأیوس شده است و به دنبال براندازی حکومت اسلامی از طریق جنگ نرم مذهبی است که در این جبهه نیز باید فعالان فرهنگی، مبلغان دینی و مذهبی، روحانیون، اساتید دانشگاه‌ها، چهره‌های تأثیرگذار و نخبگان فرهنگی بیش از گذشته مقابل به مثل كنند.

برچسب ها: دشمن ، جنگ نرم ، براندازی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار