به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاهی در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام برپا است.
کد خبر: ۶۶۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ 27 September 2018

 به گزارش  تابناک ایلام؛در این نمایشگاه علاوه بر سربندهای عاشقی ، عکس‌هایی از کسانی دیده می‌شود که عاشقانه به مفهوم دفاع از مرز و ارزش‌ها تقدس بخشیدند.

«شهید گمنام» در این نمایشگاه جایگاه ویژه‌ای دارد و آن سوتر نمادی از « علقه» را می‌بینیم که یادآور وفاداری است و رزمندگانی که به نیزارها مفهوم رشادت و شجاعت بخشیدند.

آری! دانشجویان مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی با آغاز سال تحصیلی امسال و با بازدید از این نمایشگاه مفاهیم بلندی را پیش چشم خود می‌بینند.

یک دانشجوی ورودی جدید این مرکز در حین بازدید از نمایشگاه گفت: وقتی از این گونه نمایشگاه‌ها بازدید می‌کنم متوجه رسالت پیش‌روی خود می‌شوم و به یاد خواسته‌های مقام معظم رهبری از قشر دانشجو می‌افتم.

دانشجوی دیگر هم اظهار کرد: کارکرد این نمایشگاه‌ها وارد کردن تلنگر به نسل جدید است تا بدانند شهدا چه گفتند و چه انتظاری از ما دارند و من می‌توانم نام این نمایشگاه را "به رنگ عشق" بگذارم.

یک دانشجوی دیگر گفت: عکس‌های این نمایشگاه مرا به فکر فرو برده است که رزمندگانی که آن روزها این همه سختی را در گرما و سرمای 8 ساله‌ی مناطق عملیاتی تحمل کردند، از ما چه می‌خواهند؟

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه هر روز مورد بازدید عده‌ی کثیری از دانشجویان قرار می‌گیرد.

این نمایشگاه با حضور سرهنگ «شرف‌بیانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، حجت الاسلام «چراغی پور» سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، دکتر«محمدی» رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام و روسای مراکز علمی و کاربردی استان و دانشجویان مراکز علمی کاربردی افتتاح شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار