سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی از ۱۴ مهرماه آغاز شده و استان فارس با ۱۰ ورزشکار و یک مربی در این دوره حضور دارد.
کد خبر: ۶۶۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ 02 October 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی، ایران در بخش جانبازان و معلولان در 10 رشته و در بخش نابینایان و کم‌بینایان در 6 رشته حضور دارد که در سه رشته دوومیدانی، شنا و دوچرخه‌سواری در هر دو بخش نماینده داریم. در مجموع 136 ورزشکار در بخش آقایان و 73 ورزشکار در بخش بانوان از کشورمان در این بازی‌ها شرکت می‌کنند.

کاروان اعزامی کشورمان امروز 10 مهر ماه تهران را برای شرکت در سومین دوره بازی‌‌های پاراآسیایی ترک کردند و رقابت‌ها نیز از 14 تا 23 مهر ماه برگزار می‌شود.

عنوان "خودباوری و امید" برای کاروان اعزامی به سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا 2018 انتخاب شده و ورزشکاران کشورمان با شعار "با توکل و تلاش، ما می‌توانیم" در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

بسکتبال با ویلچر، بوچیا، تنیس روی میز، تیروکمان، تیراندازی، جودو، دوومیدانی، دوچرخه سواری، شطرنج، شنا، گلبال، والیبال نشسته و وزنه‌برداری رشته‌های است که ایرانی‌ها در بازی‌های پاراآسیایی در آن شرکت می‌کنند.

استان فارس با ده ورزشکار و یک مربی در این رقابت‌ها شرکت می‌کند، هر یازده نفر کاروان فارس در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا ورزشکاران نمایندگان شهر شیراز هستند.

ندا فراستی، سمیه کهزادپور و ناهید کرمی در رشته بسکتبال با ویلچر بانوان سه عضو شیرازی تیم ملی هستند. بهرام سلیمانی در رشته دوچرخه‌سورای ملی‌پوشان را همراهی می‌کند.

در رشته وزنه‌برداری علی اکبر غریب شی شرکت‌کننده فارس خواهد بود و همچنین در زیر مجموعه‌های رشته دو و میدانی آرزو رحیمی در پرتاب وزنه، محمد الوان‌پور در پرتاب نیزه و علی اصغر جوانمردی در پرتاب وزنه در جاکارتا به میدان می‌روند. محسن عزیزنژاد نیز در رشته دو و میدانی به عنوان مربی به مسابقات اعزام شده است.

پرچمداران کاروان ایران در مراسم افتتاحیه و اختتامیه نیز از شهرستان شیراز هستند ساره جوانمردی که دو مدال طلای مسابقات پاراآسیایی 2014 را کسب کرده بود پرچمدار مراسم افتتاحیه مسابقات و سمیرا ارم دیگر تیرانداز استان فارس نیز پرچمدار مراسم اختتامیه هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار