مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی قم:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم بر الزام دریافت گواهینامه تایید صلاحیت شرکتهای خدماتی برای قرارداد با دستگاههای اجرایی تاکید کرد.
کد خبر: ۶۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸ 25 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم، نصراله بازوند درنشست با کارکنان مدیریت روابط کار، افزود: برخی دستگاههای اجرایی بدون توجه به این موضوع با شرکتهای خدماتی قرارداد منعقد می کنند که این امر مشکلاتی را بوجود می آورد.

وی اضافه کرد: شرکتهای خدماتی و تامین نیروی انسانی طرف قرارداد دستگاههای اجرایی به موجب مصوبات هیات وزیران موظف به اخذ تایید صلاحیت از این اداره کل می باشند.

وی بیان کرد: بررسی صلاحیت شرکتهای مذکور توسط کمیته ای با ریاست مدیرکل و عضویت معاون روابط کار، رییس بازرسی کار، حراست و دبیر انجمن صنفی شرکتهای خدماتی به مدت سه سال صورت می گیرد و اگر در مدت این سه سال، از شرکت تایید صلاحیت شده تخلف از قوانین صورت گرفت با تصمیم کمیته فوق صلاحیت لغو می شود.

بازوند در ادامه اذعان داشت: کلیه ذیحسابان دستگاههای اجرایی بر اجرای مصوبه هیات وزیران عنایت داشته باشند و هر شرکتی که صلاحیت فوق را اخذ نکند، حق انعقاد قرارداد با دستگاههای اجرایی را ندارد.

وی، در ادامه به نقش مدیریت روابط کار اشاره و اضافه کرد: این مدیریت نقش بسیار پررنگی در مراکز اشتغال و تعاونی ها می تواند داشته باشد و کسانی که از چارچوب ضوابط قانونی خارج می شوند، تذکرات به موقع می تواند راهگشا باشد.

وی با بیان اینکه برای اجرای هر چه بهتر قوانین باید به دور از سلیقه های شخصی عمل کرد، اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت خوب دستگاههای نظارتی باید به سمتی حرکت کنیم تا ضمن ارتقاء بهره وری به سالم سازی محیط ادارات نیز کمک شود و این اداره کل تمام تلاش خود را جهت اجرای کامل قانون به کار گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی قم با بیان اینکه فردگرایی و تعصبات مشکلات را حل نخواهد کرد، افزود: در کنار هم بودن و همفکری با یکدیگر سبب بررسی مشکلات و رفع آن می شود و نفع آن به همه مردم خواهد رسید.

وی بیان داشت: برای رسیدن به راهبردهای بلند مدت اهداف دستگاه های اجرایی باید براساس دستورالعمل ها و قوانین اداری عمل کرد و برای جلوگیری از انحراف و تخلف از اعمال نظر و سلیقه شخصی در این رابطه خودداری کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار