معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: توزیع آب به وسیله تانکر به شکلی نظامند، قانونی و بر اساس نیاز‌های شهرستان ابرکوه صورت گیرد.
کد خبر: ۶۶۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ 04 October 2018

محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی و زیرساختی شهرستان ابرکوه بر توزیع نظامند آب و برنامه ریزی موثر در حفظ بنا‌های تاریخی این شهرستان تاکید کرد.

صادقیان گفت: توزیع آب به وسیله تانکر به شکلی نظامند، قانونی و بر اساس نیاز‌های شهرستان ابرکوه صورت گیرد تا از سواستفاده‌های احتمالی در این زمینه جلوگیری شود.

و ی افزود: تقویت همکاری‌های بین بخشی و به کار گرفتن شیوه‌های تخصصی و جدید به پیشرفت پروژه‌های عمرانی سرعت می‌بخشد و تکمیل پروژه‌های بهسازی و تکمیل آسفالت مسیر‌های مورد نیاز در ابرکوه از جمله محور ابرکوه- مهردشت نیز بر این اساس دنبال شود.

در این جلسه خشکسالی و وضعیت قنات‌های موجود در محل پروژه مسکن مهر و رفع مشکلات احتمالی، روند اجرای پروژه‌های صفا شهر-ابرکوه، هارونی-چاه گیر و تعیین و تکلیف زمین‌های مربوط به ساختمان خیری خانه سالمندان بررسی شد.

همچنین پیگیری پروژه تقاطع حسین آباد-اسد آباد، پروژه‌های مشارکتی و زمین‌ها معوض میراث فرهنگی و شهرداری و وضعیت تقاطع ورودی شهر ابرکوه نیز با حضور مدیران دستگاه‌های مربوطه هم اندیشی و نسبت به آن تصمیم گیری شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار