رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از 200 مقاله ارسالی به دبیرخانه همایش علوم اعصاب 50 مقاله پذیرفته شده که 10 مقاله به‌صورت سخنرانی و 40 مقاله به‌صورت پوستر ارائه می‌شود.
کد خبر: ۶۷۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ 24 October 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:مجیدرضا فرخی صبح امروز در همایش بین‌المللی علوم اعصاب اظهار داشت: این همایش با موضوع نوروتکنولوژی و نقشه‌برداری مغز از 2 تا 4 آبان ماه جاری توسط مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه شیراز و با همکاری معاونت پژوهشی ونیز ستاد توسعه علوم شناختی معاونت ریاست جمهوری، مرکز ملی نقشه‌برداری مغز ایران و تعدادی از مؤسسات داخلی و خارجی از امروز آغاز شد.

رئیس همایش بین‌المللی علوم اعصاب تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این همایش جدیدترین دیدگاه‌های بالینی، تحقیقاتی در بیماری‌های نورولوژی به‌ویژه نقشه شناختی مغز، علوم اعصاب محاسباتی، سیستم‌های تحریک عمیق مغز، الکتروفیزیولوژی، علوم شناختی، پروتز سیستم عصبی، توان‌بخشی عصبی و تصویربرداری سه‌بعدی از شبکه‌های نورونی به بحث و بررسی می‌پردازند.

وی بیان داشت: از 200 مقاله ارسالی به دبیرخانه همایش علوم اعصاب 50 مقاله پذیرفته شده که 10 مقاله به‌صورت سخنرانی و 40 مقاله به‌صورت پوستر ارائه و در پایان به مقاله‌ها و پوستر‌های برتر جوایزی اهداء می‌شود.

دبیر علمی همایش علوم اعصاب نیز افزود: در بخش همایش متخصصان شرکت‌کننده رشته‌های مختلف علوم اعصاب آخرین دستاورد‌های خود را در مورد ساختار آگاهی نقشه شناختی مغز، سیستم‌های تحریک عمقی مغز، الکترو فیزیولوژی، توان‌بخشی عصبی در قالب سخنرانی ارائه می‌کنند.

سینا صالحی تصریح کرد: چشم‌انداز ایمپلت‌ها درسیستم عصبی، هیبریدی موجود زنده، میزگرد اخلاق حرفه‌ای و آموزش در علوم اعصاب، منبع یابی و ارتباط عملکردی در داده‌های الکترو انسفالوگرافی در حال استراحت از دیگر موارد ارائه‌شده در این همایش است.

برچسب ها: مقاله ، ارسال ، علوم اعصاب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار