با حضور 7 تیم برتر دسته اول مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۷۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲ 27 July 2015

با حضور 7 تیم برتر دسته اول مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان آغاز می‌شود.

به گزارش فارس،مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی همدان با حضور هفت تیم آغاز خواهد شد.

درمراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها قرار بودهشت تیم همدان، مازندران،البرز،آذربایجان شرقی، تهران، کرمان،فارس وخراسان رضوی حضور داشته باشندکه تیم کرمان به دلایلی نتوانست در همدان حضور پیدا کند.

این رقابت‌ها با حضور صنم نظامی سرپرست فنی مسابقات در دو گروه برگزار خواهد شد که در گروه «الف» تیم‌های آذربایجان شرقی، تهران، مازندران و خراسان رضوی با هم رقابت خواهند کرد.

در گروه «ب» تیم میزبان همدان به همراه تیم‌های البرز و فارس، سه تیم دیگر این رقابت‌ها خواهند بود.

در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها مسئولان اجرایی کارگاه تغذیه ورزشی را برای سرپرستان برگزار می‌کنند.

همچنین میزبانان برنامه‌های فرهنگی به خصوص بازدید از اماکن دیدنی و تاریخی شهر همدان را در خلال مسابقات برای ورزشکاران گنجانده‌اند.

غلامرضا خاکسار مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد همدان و مهدی صفرزاده روابط عمومی این دانشگاه تلاش خوبی را برای فراهم کردن شرایط اطلا‌ع‌رسانی اهالی رسانه به خصوص ورزشی‌نویسان فراهم کرده‌اند.

براساس برنامه این رقابت‌ها از امروز به دلیل حضور هفت تیم با سه مسابقه پیگیری می‌شود که در بازی افتتاحیه تیم میزبان همدان باید به مصاف دختران بسکتبالیست استان فارس برود.

در بازی‌های دیگر امروز مازندرانی‌ها به مصاف خراسان رضوی خواهند رفت و در آخرین بازی روز نخست پایتخت‌نشینان باید رو در روی دختران آذربایجان شرقی قرار بگیرند.

مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد با حضور قهرمانان 20 استان کشور در قالب دو دسته از سوم تا 16 مردادماه سال جاری در مجموعه ورزشی امام علی (ع) واحد همدان برگزار می‌شود.

مسابقات دسته اول از سوم تا هشتم مردادماه با شرکت هشت تیم دسته دوم در یک گروه با حضور 12 تیم از 10 تا 16 مردادماه برگزار می‌شود تا چهره قهرمان و تیم‌های صعود و سقوط کرده به دسته بالاتر و پایین‌تر شناخته شود.

به گفته مسئولان برگزاری مسابقات از دسته یک دو تیم سقوط و در مقابل از دسته پایین‌تر دو تیم برتر به دسته اول این رقابت‌ها صعود خواهند کرد که این نکته بر جذابیت رقابت‌ها افزوده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار