مدیر کل محیط زیست فارس از دستگیری ۷۴۹ متخلف شکار در شش ماه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۶۷۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱ 29 October 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سعید محمودی مدیر کل محیط زیست فارس از دستگیری ۷۴۹ متخلف شکار به همراه ۴۳۷ قبضه اسلحه توسط نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست فارس در شش ماه نخست امسال خبر داد و گفت: این در حالیست که در شش ماهه مشابه پارسال نیرو‌های یگان ۲۱۵ قبضه اسلحه و ۳۸۸ متخلف را دستگیر کرده بودند.

محمودی ادامه داد: همچنین در همین مدت هفت هزار و ۴۹۰ مورد ادوات شکار شامل: فشنگ، قطار، دوربین، بی سیم، اره برقی قایق، دام پرنده گیری، تور ماهیگیری و... کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: افزایش کشفیات به دلیل افزایش اکیپ‌های نظارتی یگان حفاظت اجرایی محیط زیست در تمامی مناطق تحت نظارت محیط زیست استان فارس است.

مدیر کل محیط زیست فارس از کاهش آتش سوزی در مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان در شش ماهه اول سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: در شش ماهه اول امسال ۱۲ مورد آتش سوزی گزارش شد که با سرعت عمل محیط بانان در مناطق سریعا مهار شدند که نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل ۸۹ درصد شاهد کاهش آتش سوزی‌ها در مناطق بودایم.

وی بیان داشت: با تدابیر اتخاذ شده به منظور کنترل هرچه بهتر و سریعتر در مناطق، تجهیزات مناسبی در اختیار محیط بانان قرار گرفته است و با ایجاد سپر حفاظتی مستحکم‌تر عرصه‌های محیط زیست بیش از پیش بر متخلفان تنگ شده است، امروز دیگر زمان جولان شکارچیان در مناطق حفاظت شده به پایان رسیده است.

برچسب ها: شکارچی ، متخلف ، فارس ، دستگیر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار