مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از فعالیت 200 تشکل قرآنی در ملایر خبر داد و گفت: فعالیت‌های قرآنی در شهرستان ملایر نیازمند کمک مسئولان و خیرین است.
کد خبر: ۶۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹ 27 July 2015

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از فعالیت 200 تشکل قرآنی در ملایر خبر داد و گفت: فعالیت‌های قرآنی در شهرستان ملایر نیازمند کمک مسئولان و خیرین است.

به گزارش فارس؛ حجت‌الاسلام داوود عباسی با اشاره به برنامه‌های قرآنی شهرستان اظهار کرد: برگزاری جلسات و محافل انس با قرآن با هدف ایجاد روحیه معنوی و آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با کلام وحی یکی از برنامه‌های قرآنی است.

وی با اشاره به برنامه‌های انجام شده در ماه مبارک رمضان افزود: اعزام 300 مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف برای برگزاری اقامه نماز جماعت، سخنرانی، برگزاری جلسات دعا و برپایی جلسات قرآن از مهمترین فعالیت‌های این اداره در ماه مبارک رمضان بود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر اجرای طرح بزرگ ختم قرآن، محفل انس با قرآن و برگزاری کلاس تفسیر قرآن و... را از دیگر برنامه‌های اجرا شده این اداره در ماه رمضان دانست.

وی از فعالیت هفت موسسه و 10 خانه قرآن در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: 200 تشکل قرآنی در شهرستان ملایر فعالیت می‌کنند.

عباسی با اشاره به همکاری بیش از یکصد مربی قرآن دارای گواهی‌نامه سازمان دارالقرآن کشور، با موسسات و تشکل‌های قرآنی در ملایر افزود: تشکیل جلسات و کلاس‌های دائمی قرآن کریم از جمله فعالیت این مربیان است.

وی فعالیت‌های قرآنی شهرستان ملایر را نیازمند کمک مسئولان و خیرین دانست و تصریح کرد: با وجود اقدامات و فعالیت‌های خوب قرآنی در شهرستان ملایر، بودجه اختصاصی به این فعالیت‌ها بسیار کم است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر بیان کرد: با هدف ترویج بیشتر فرهنگ قرآنی در ملایر، باید خیرین ورود کنند زیرا در صورت تأمین اعتبارات لازم، گام‌های خوبی در این زمینه می‌توان برداشت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار