فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: نوزاد سه ماهه‌ای که از مقابل منزل مسکونی ربوده شده بود، از چنگ آدم‌ربا رهایی یافت.
کد خبر: ۶۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶ 27 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سرتیپ دوم پاسدار بهمن امیری‌مقدم در گفت‌و‌گو با تسنیم، در مورد جزئیات آدم‌ربایی در مشهد مقدس اظهار داشت: در ساعت 22:25 چهارم مرداد ماه خانم جوانی از ربایش نوزاد سه ماهه خود از مقابل منزل مسکونی‌اش خبر داد.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی تصریح کرد: مادر این نوزاد که کودک خود را درون کالسکه گذاشته بود، برای آن‌که درب منزل را باز کند از او فاصله می‌گیرد؛ این غفلت سبب شده است که فرزند وی به سرقت برود.

وی ضمن اشاره به حساسیت موضوع و ابلاغ دستورات لازم برای اجرایی‌کردن طرح مهار افزود: مأموران کلانتری الهیه با توجه به دستورالعمل‌های صادره این دستور را گرفتند و برای پیگیری این پرونده به‌صورت ویژه وارد عمل شدند.

امیری‌مقدم تصریح کرد: با توجه به تحقیقات به‌عمل آمده و اقدامات اطلاعاتی از اهالی محل، مشخصات ظاهری زن جوان که نوزادی را در آغوش داشته و به‌سرعت در حال حرکت بوده است، حاصل شد. این داده‌ها به‌عنوان سرنخ، افسران دایره آگاهی کلانتری الهیه را به اطلاعات جامع‌تری رساند.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی در بیان مراحل دستگیری این آدم‌ربا گفت: با تلاش‌های صورت گرفته از جانب مأموران انتظامی، یک راننده تاکسی با همکاری آگاهانه خود توانست مأموران انتظامی را در شناسایی و دستگیری وی به‌صورت غافلگیرانه راهنمایی کند.

وی تأکید کرد: متهم که نوزاد ربوده شده را به خانه یکی از اقوام خود برده بود، در ساعت 2 بامداد روز پنجم مردادماه در سلامت کامل به آغوش خانواده خود بازگشت.

امیری‌مقدم در معرفی این مجرم، اظهار داشت: مجرم زنی 29 ساله و دارای اعتیاد به مواد مخدر بود.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی در خاتمه تاکید کرد: خانواده‌ها باید به توصیه‌های پلیسی مرتبط با مراقبت از کودکان و نکات بازدارنده از سرقت، بیش از پیش توجه داشته باشند تا از وقوع چنین رخداد‌هایی جلوگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار