لیست کامل سایپای البرز در تابناک
کادر فنی این تیم که در روزهای پایانی فصل گذشته، اختلافات شدیدی را با مدیریت باشگاه پیدا و حتی در حین مسابقات جلالی ساز رفتن کوک کرد، امسال نیز هدایت نارنجی پوشان کرجی را بر عهده داشته و خریدهایی انجام داده است که از آن به عنوان پیرترین سایپای تاریخ یاد می شود.
کد خبر: ۶۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴ 28 July 2015

به گزارش تابناک – البرز: سایپای البرز که هنوز مدیران آن به دنبال پایتخت نشینی و رفتن از البرز هستند، باید 2 روز دیگر رقابت های خود را در لیگ برتر فوتبال کشورمان آغاز کنند.

این در حالی است که تاکنون محل مسابقات این تیم مشخص نشده، اما به نظر می رسد که در هفته های ابتدایی، نارنجی پوشان در یکی از ورزشگاه های تهران مسابقات خود را برگزار می کنند.
از سوی دیگر کادر فنی این تیم که در روزهای پایانی فصل گذشته، اختلافات شدیدی را با مدیریت باشگاه پیدا و حتی در حین مسابقات جلالی ساز رفتن کوک کرد، امسال نیز هدایت نارنجی پوشان کرجی را بر عهده داشته و خریدهایی انجام داده است که از آن به عنوان پیرترین سایپای تاریخ یاد می شود.
این در حالی است که مجید جلالی همواره به جوان گرایی معروف بوده است.
حضور بازیکنان پا به سن گذاشته ای چون جواد نکونام و رضا نوروزی از جمله خریدهای بحث بر انگیز جلالی است.
همچنین بعد از 17 سال، ابراهی صادقی که از او به عنوان نارنجی وفادار یاد می شود، امسال نیز در خط میانی سایپا حضور دارد که همین امر، میانگین سنی خط میانی سایپا را افزایش داده است.
لیست کامل بازیکنان این فصل سایپای البرز که در پایان فصل نقل و انتقالات، قرارداد خود را با نارنجی پوشان ثبت کرده اند، به این شرح است:
حامد فلاح‌زاده، مجید ایوبی، ابراهیم شکوری، جواد نکونام، ابراهیم صادقی، روزبه شاه‌علی‌دوست، میلاد میداودی، سجاد مشکل‌پور، حامد شیری، غلامرضا رضایی، رضا نوروزی، وحید محمدزاده، وحید اسماعیل‌بیگی، علی زینالی، علی قلی‌زاده، ماهان رحمانی، مسعود ابراهیم‌زاده، مهدی ترابی، بهمن سالاری، علی شجاعی، باقر نیاری، رادکو دویکویچ، حسین منادی، مجتبی رضایی، محمد سلطانی، محمد علی‌نژاد.
بر اساس این گزارش در فصل نقل و انتقالات: جواد نکونام، غلامرضا رضایی؛ رضا نوروزی و وحید اسماعیل بیگی برای نخستین بار به جمع سایپایی ها اضافه شدند.
همچنین از میان بازیکنان فصل گذشته، حکیم نصاری، پویا نزهتی، علی نادمی و محمدرضا اخباری از جمع نارنجی پوشان جدا شدند.
در آخرین لحظات نقل و انتقالات نیز خبر رسید که سایپا با راتکو دوجکویچ دروازه بان بوسنیایی به توافق رسیده و با حضور او، جمع نارنجی پوشان جمع شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار