امام جمعه فسا گفت: با اشاره به اینکه مردم باید همان‌گونه که تا کنون با نظام و مسوولان همراهی کردند از این پس نیز در این زمینه همراه باشند، گفت: مسوولان نیز باید تلاششان را مضاعف و بهتر از گذشته کنند؛ همچنین با انتخاب وزرای جدید وضعیت باید بهتر از قبل شود.
کد خبر: ۶۷۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 10 November 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام حسین جمالی‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه فسا اظهار داشت: ‌آمریکا ادعا دارد که ۱۳ آبان تحریم‌های جدید را اجرایی کرده‌است اما بررسی‌ها نشان داده که تمام گفته‌های سران این کشور تبلیغات است و کارهایی که ادعا بر عملی کردن آن را داشتند قبلاً انجام شده و جدید نیست.

امام جمعه شهرستان فسا افزود: کاری نبوده که توسط آمریکا صورت نگرفته باشد اما نتیجه‌ هر باره‌‌ آن این بوده‌ که قبل از صدمه دیدن نظام ما، خودشان مغلوب شدند و در عین حال جمهوری اسلامی آبدیده‌تر از قبل شده و با کوله‌باری از تجربه به میدان می‌آید.

وی ادامه داد: به مراتب بعد از همه تحریم‌ها از گذشته تا به امروز، نظام اسلامی مقتدرتر از گذشته شده و این بیت شعر که می‌گوید «عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری» حکایتی از این واقعه است که به ضررشان خواهد بود.

جمالی‌زاده با اشاره به اینکه مردم باید همان‌گونه که تا کنون با نظام و مسوولان همراهی کردند از این پس نیز در این زمینه همراه باشند، گفت: مسوولان نیز باید تلاششان را مضاعف و بهتر از گذشته کنند؛ همچنین با انتخاب وزرای جدید وضعیت باید بهتر از قبل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار