سکانس بیداری، چهارمین جشنواره فیلم کوتاه بسیج مهرماه سال جاری در فارس برگزار می‌ شود.
کد خبر: ۶۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴ 28 July 2015

تابناک فارس به نقل از مهر:دبیر چهارمین جشنواره فیلم کوتاه سکانس بیداری از تشکیل دبیرخانه این جشنواره در شیراز خبر داد و گفت: جشنواره فیلم سکانس بیداری، هفته نخست مهرماه امسال برگزار می‌شود.

جشنواره فیلم بسیج در ۱۰ بخش برگزار می شود

وی محورهای موضوعی این جشنواره را عنوان کرد و افزود: جشنواره فیلم بسیج در ۱۰ بخش برگزار می شود که بخش بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی شامل ولایت، رهبری، عدالت‌طلبی، استقلال، آزادگی، استکبارستیزی، دین‌باوری، ایثار، شهادت و مهرورزی این موضوع ها را فرا می گیرد.

دبیر جشنواره فیلم کوتاه بسیج با اشاره به اینکه بخش دیگر این جشنواره بیداری اسلامی و مقاومت ملل است که خود تبیین و تبلیغ اهداف و آرمان حرکت‌های اسلامی، تجلیل از قیام و مقامت مردم به پاخاسته را شامل می‌شود، اشاره کرد: انتظار، امید، آرمانگرایی، مضامین آئینی و اجتماعی، تحقق شعار سال، مقابله با جنگ نرم، افشای جنایت‌های گروه‌های تکفیری داعش و غیره، زندگی ائمه اطهار و اهل بیت(ع)، دفاع مقدس و نمود آن در استان و معرفی ارزش‌های انقلابی و جهادی از دیگر بخش‌های این جشنواره است.

نمایش فیلم‌های برجسته جشنواره‌ها در سکانس بیداری

وی آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را ۱۵ شهریورماه امسال اعلام کرد و گفت: برای هنرمندان شرکت‌کننده در این جشنواره بخش‌های جنبی از جمله کارگاه‌های آموزشی پیش‌‌بینی شده که افزون بر آن، در دیگر بخش جنبی نیز فیلم‌های برجسته جشنواره‌های دیگر در این جشنواره به نمایش درمی‌آید و برای اصحاب رسانه کارگاه نقد فیلم برگزار می‌ شود.

مسئول انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان استان فارس با اشاره به اینکه هنرمندان می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم و فیلم‌نامه همان اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند گفت: فیلم‌نامه‌نویسی، فیلم داستانی، فیلم مستند، انیمیشن و نماهنگ بخش های رقابتی این جشنواره است که در نهایت، ۲ فیلم‌نامه برتر کمک هزینه ساخت فیلم دریافت می‌ کنند.

دبیر چهارمین دوره جشنواره فیلم کوتاه «سکانس بیداری» با بیان اینکه هنرمندان می‌توانند آثار خود را از طریق گروه‌ها و کانون‌های هنری به دبیرخانه ارسال کنند، عنوان کرد: تلاش می شود برگزاری غیرمتمرکز این دوره از جشنواره فیلم کوتاه بسیج در سطح استان به نحوی باشد که برخی از آثار به صورت هم‌ زمان در شیراز و چند شهرستان فارس اکران شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار