فرماندار سابق شهرستان فامنین از راه اندازی خوشه صنعتی روستای نگارخاتون به عنوان تنها روستای صنعتی استان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶ 22 February 2015

فرماندار سابق شهرستان فامنین از راه اندازی خوشه صنعتی روستای نگارخاتون به عنوان تنها روستای صنعتی استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، "سیدرسول حسینی"  در شورای اداری شهرستان فامنین و مراسم تودیع خود، اظهار کرد: راه اندازی شهرک صنعتی فامنین به مساحت 40 هکتار، تعیین تکلیف منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد، آغاز به کار مجتمع فامنین، پتروشیمی ابن سینا، فعالسازی کارگاه های کوچک و بزرگ تعطیل و نیمه تعطیل، اتمام ساماندهی گلزار شهدا و اتمام آسفالت راه های روستایی بالای 10 خانوار از اقداماتی است که از بدو ورود به شهرستان فامنین انجام شده است.

وی ادامه داد: آسفالت راه های روستایی با اعتبار 11 میلیارد و 100 میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی و ماده 180 به عنوان انقلابی عمرانی بوده است.

رسولی تصریح کرد: تهیه شناسنامه جمعیتی، گردشگری، اقتصادی و فرهنگی، جذب 7 پزشک متخصص ظرف سه ماه گذشته در راستای اجرای طرح نظام تحول سلامت و پرداخت 700 میلیون تومان یارانه از دیگر اقدامات است.

وی با بیان اینکه دانشجوی دکترای تخصصی در برنامه ریزی شهری هستم، اظهار کرد: کد تحصیلی و صلاحیت علمی دریافت کرده ام اما یک ثانیه هم تدریس نداشتم. حتی ثانیه ای تاخیر و تعجیل برای ورود و خروج نداشتم.

وی با اشاره به اینکه زمانی که فرمانداری شهرستان فامنین را تحویل گرفتم بیش از 50 میلیون تومان بدهی داشت، خاطرنشان کرد: فرمانداری همچنین از نظر سخت افزاری و نرم افزای مشکل داشت که مرتفع شده است.

فرماندار جدید شهرستان فامنین نیز گفت: باید شاخص هایی که نسبت به نرم استان عقب هستیم با همدلی و همراهی و خلوص نیت تقویت کنیم.

"ظاهر پورمجاهد" با بیان اینکه باید تلاش کنیم به رفاه و آرامش مردم کمک کنیم، اظهار کرد: نظارت را سرلوحه کار قرار می دهم و برای توسعه و پیشرفت بیش از پیش شهرستان از تشکل های غیردولتی، انجمن های مختلف ادبی، فرهنگی و ... و گروه هایی که دارای ایده و فکر هستند، کمک می گیرم و استفاده می کنم.

امام جمعه شهرستان فامنین نیز گفت: انسجام، همدلی و اتحاد خوبی در بین مردم وجود دارد و فرماندار جدید باید با مدیریت جهادی کار و فعالیت کند.

حجت الاسلام والمسلمین "محسن ثابتی" افزود: کسی که وارد عرصه مدیریتی می شود باید توجه داشته باشد که جهان بینی انسان نگرش و نگرش گرایش را تنظیم می کند.

وی به هجمه فرهنگی و اقتصادی دشمن اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه استاندار کمر همت را بسته تا استان را از بن بست اقتصادی خارج کند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار