کد خبر: ۶۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶ 28 July 2015

تابناک آذربایجان غربی: به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اولین جلسه تشکل های غیر دولتی مرتبط با میراث فرهنگی و گردشگری در استان آذربایجان غربی با حضور تعدادی از روسای تشکل ها در اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی تشکیل شد.

در این جلسه جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ضمن قدردانی از فعالیت های مستمر انجمن های غیر دولتی دراستان آذربایجان غربی گفت : فعالیت تشکل های تحت ضوابط و مقررات قانونی یکی از موضوعات مهم برای ما بوده و ضمن حمایت از فعالین غیر دولتی خواستار حرکت بر اساس قانون هستیم .

وی نقش انجمن ها را در توسعه همکاریهای فی مابین اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گرشگری استان آذربایجان غربی بسیار موثر دانسته و افزود : میتوان با برنامه ریزی صحیح و همکاری متقابل در اجرای جشنواره های بومی و محلی که با رویکرد گردشگری آماده می شوند و یا تغییر نگرش و فرهنگ مردم منطقه درخصوص حفاظت از آثار و ابنیه های تاریخی گامهای مهمی برداشت .

در این جلسه تعدای از مدیران انجمن ها به طرح مشکلات خود پرداخته و در انتهای جلسه مقررشد در خصوص استقرار انجمن در محلی ثابت اقداماتی انجام شده و به اطلاع اعضای انجمن برسد.

تشکیل اولین جلسه تشکل های غیر دولتی مرتبط با میراث فرهنگی و گردشگری در استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار