دیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از برپایی هفدهمين دوره نمايشگاه الكامپ و تلكام شیراز در آذرماه با شعار «شهر راز، رازدار دنيای تكنولوژی» خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۶۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ 21 November 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: مهرداد سهرابی صبح امروز در نشست خبری پیرامون برگزاری هفدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام در شیراز، اظهار داشت: امسال این نمایشگاه با شعار «شهر راز، رازدار دنیای تکنولوژی» از 13 تا 16 آذرماه برگزار خواهد شد.

وی از احتمال حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌عنوان مهمان ویژه در آیین افتتاح هفدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام در شیراز خبر داد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس بابیان این‌که این نمایشگاه به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد در عرضه خدمات رایانه، الکترونیک و ماشین‌های اداری، اینترنت موبایل، مخابرات و فناوری اطاعات در جنوب کشور است، افزود: هدف اصلی برپایی این نمایشگاه تقویت رابطه صنعت و دانشگاه با دولت است.

سهرابی از اهداف دیگر این نمایشگاه را ارائه آخرین دستاوردها در زمینه‌های مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات عنوان کرد و گفت: در حاشیه این نمایشگاه همانند سال گذشته مسابقات رباتیک دانش‌آموزی و سمینارهایی با موضوعات امنیت و شبکه، اینترنت اشیاء، دستاوردهای شرکت‌های موفق استارتاپ برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای اولین بار در این نمایشگاه تمرکز بر ارتباط بین صنعت، مردم و دولت است و بر این اساس و طبق تصمیم اعضای شورای سیاست‌گذاری سالن فروش محصولات جانبی و خرده‌فروشی حذف شد.

این مقام مسؤول با اشاره به افزایش سرمایه‌گذاری درزمینه‌ی IT و تأکید بر ظرفیت استان برای تبدیل‌شدن به یکی از قطب‌های مهم صنعت الکترونیک در کشور، این نمایشگاه را فرصت مناسبی فعالین حوزه فناوری اطلاعات و شرکت‌های دانش‌بنیان دانست تا بتوانند توانمندی‌های خود را ارائه داده و باعث رشد و توسعه مجموعه خود شوند.

سهرابی از حضور بیش از 50 شرکت دانش‌بنیان و مراکز شتاب‌دهنده و رشد و کنسرسیوم‌های فعال سطح کشور در این نمایشگاه خبر داد و مطرح کرد: شرکت‌های فعال در حوزه مخابراتی و ارتباطی و دولت الکترونیکی، صنف رایانه و ماشین‌های اداری در استان فارس نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه برای اولین بار بر ارتباط بین صنعت، مردم و دولت تمرکز کردیم و با این راهبرد سالن فروش محصولات جانبی و خرده‌فروشی که سال‌های گذشته باعث پایین آمدن سطح نمایشگاه شده بود با تصمیم جمعی اعضای شورای سیاست‌گذاری حذف شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس با اشاره به افزایش سرمایه‌گذاری درزمینه‌ی IT و تأکید بر ظرفیت استان برای تبدیل‌شدن به یکی از قطب‌های مهم صنعت الکترونیک در کشور، این نمایشگاه را فرصت مناسبی فعالین حوزه فناوری اطلاعات دانست تا بتوانند توانمندی‌های خود را ارائه داده و باعث رشد و توسعه مجموعه خود شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار