طبق بررسی های انجام شده مشخص شد که دختر رئیس جمهور از طریق حساب کاربری شخصی خود برای کارهای دولتی استفاده می کند.
کد خبر: ۶۸۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵ 21 November 2018

تابناک فارس: ایوانکا ترامپ خود این گزارش را تایید کرد و گفت: من در سال 2017 از حساب ایمیل شخصی ام برای بحث در مورد کسب و کار کاخ سفید استفاده میکردم و حساب جداگانه ای برای خود باز نکردم.

ایوانکا ترامپ از ایمیل شخصی برای کسب و کار دولتی استفاده می کند!

به این معنا که دختر و مشاور دونالد ترامپ صدها ایمیل رسمی را در یک حساب کاربری که با همسرش(جارد کسن) مشترک است را دریافت می کند. تصور کنید ایوانکا با همسرش در PENT HOUSE شان لم داده و با اشتراک گذاری نظراتشان کار های کاخ سفید را میچرخانند شاید در این میان نظر خواهی هم از فرزندان خردسال خود بکنند چرا که انگار به نوعی تفریح خانوادگی محسوب می شود.و البته که تا وقتی که مشاور ترامپ این گونه به حل مسائل بپردازد توقع بیشتری  هم نباید از تصمیمات عجیب و غریب ترامپ داشت!!!

ایوانکا ترامپ از ایمیل شخصی برای کسب و کار دولتی استفاده می کند!

و جالب تر اینکه درجریان دوران انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، دونالد ترامپ، هیلاری کلینتون، رقیب سیاسی خود را بخاطر استفاده از یک حساب ایمیل شخصی برای کسب و کار رسمی زمانی که وی وزیر امور خارجه بود، مورد انتقاد قرار داد در حالی که ایوانکا دقیقا مشابه همین کار را تکرار کرد.و طبق گزارشات در این هنگام کلینتون وقتی به پست الکترونیکی خصوصی که در زیرزمین خانه اش داشت مراجعه کرد با حجم عظیمی از ایمیل هایی که توسط یک متخصص کامپیوتر حذف شده بود روبرو شد.

ایوانکا ترامپ از ایمیل شخصی برای کسب و کار دولتی استفاده می کند! 

 

طبق گزارشات بدست آمده بسیاری از ایمیل هایی که به ایوانکا ترامپ فرستاده شده بود مربوط به کاخ سفید، مقامات کابینه و ... بود که او در این باره اظهار کرد که در ابتدای کار با برخی از جزئیات این قوانین آشنا نبودم و به همین دلیل از اکانت شخصی ام استفاده می کردم.

پیتر میرجانیان، سخنگوی ایوانکا ترامپ تایید کرد که او (ایوانکا ترامپ) اطلاعی از قوانین نداشت وافزود: حساب او مربوط به قبل از انتقال وی به دولت است و تنها استفاده ای که از این حساب شخصی اش می شد "برای تدارکات و برنامه ریزی خانوادگی بود"

ایوانکا ترامپ از ایمیل شخصی برای کسب و کار دولتی استفاده می کند! 

ایزین اورس، مدیر اجرایی گروه نظارت آمریكا، در بیانیه ای گفت: "خانواده رئیس جمهور بالاتر از قانون نیست و سوالات جدی در این رابطه وجود دارد که کنگره باید هر چه سریع تر بررسی کند."

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار