‌دستگاه تمیزکننده موتور خودرو مخترع تهرانی در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط‌ زیست رونمایی شد.
کد خبر: ۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱ 22 February 2015

عزیزالله رضایی مخترع تهرانی در گفت‌وگو با تسنیم از رونمایی دستگاه تمیزکننده موتور خودرو در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط‌زیست خبر داد و اظهار داشت: این دستگاه برای نخستین‌بار تولید و درحال حاضر به ثبت رسیده است.
وی افزود: دستگاه نانوکلین کاتالیزور جهت پاکسازی انواع موتور خودرو تولید شده که تا 60 درصد آلاینده‌های خروجی اگزوز خودرو‌ها را کاهش می‌دهد.
این مخترع در ادامه به مزایایی این دستگاه اشاره کرد و ادامه داد: کاهش مصرف نسبت به استاندارد کارخانه، افزایش شتاب خودرو تا 50 درصد، افزایش عمر کارکرد دیسک و صفحه و نیز کاهش دما کارکرد موتور به حالت استاندارد از جمله مزیت‌های دستگاه تمیزکننده موتور خودرو به شمار می‌آید.
رضایی در ادامه پاک‌کننده سر سیلندر و رینگ و پیستون، سوپاپ‌ها، سنسور‌ها و کاتالیزور منبع اگزوز و شمع‌ها را از دیگر مزایای این دستگاه عنوان کرد.
این مخترع خاطرنشان کرد: با 30 دقیقه نصب این دستگاه به موتور، ضریب توان بالا رفته و موتور با روند ملایم مشغول کار می‌شود؛ همچنین این دستگاه نابودکننده هیدروکربن‌های نسوخته بوده که به‌صورت جرم در موتور و کاتالیزور انباشته می‌شود چراکه هیدروکربن‌های نسوخته سبب افزایش مصرف و کاهش بازده و افزایش آلاینده‌های خروجی اگزوز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار