فرمانده انتظامی قیروکارزین از توقیف دو دستگاه وانت نیسان و کشف یک هزار و 200 کیلوگرم زغال درختان جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 22 November 2018

تابناک فارس به نقل از برنا: سرهنگ2 "حمید رضا صالحی فرد"اظهارداشت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود کالای قاچاق در محور قیرو کارزین به خنج موفق شدند با استفاده از علائم هشدار دهنده دو دستگاه وانت نیسان را توقیف و در بازرسی از آن، مقدار یک هزار و 200 کیلوگرم زغال درختان جنگلی قاچاق را کشف و 2 نفر را دستگیر کنند.
وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، عنوان داشت: زغال های مکشوفه با هماهنگی مقام قضائی تحویل اداره منابع طبیعی گردید.
فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین اظهار داشت: جنگل ها و مراتع در جلوگیری از جاری شدن سیلاب بسیار حائز اهمیت است که متاسفانه در چند دهه اخیر سود جویان با قطع کردن درختان و از بین بردن پوشش های گیاهی باعث تخریب منابع طبیعی و تبدیل آن ها به زغال کرده اند که نیروی انتظامی این شهرستان برای حفظ و حراست از جنگل ها و مراتع در کنار اداره منابع طبیعی از برخورد با متخلفان در چهارچوب قانون به هیچ وجه دریغ نمی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار