رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان مازندران گفت: مشکلی در تردد محورهای مازندران نداریم در بیشتر محورهای استان مازندران شاهد هوای ابری هستیم.
کد خبر: ۶۸۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ 26 November 2018

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان مازندران گفت: مشکلی در تردد محورهای مازندران نداریم در بیشتر محورهای استان مازندران شاهد هوای ابری هستیم.
محسن هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ درباره آخرین وضعیت راه‌های استان مازندران اظهار کرد: در حال حاضر مشکلی برای تردد در محورهای استان مازندران نداریم.

وی با اعلام اینکه در ابتدای صبح امروز و در ساعت پنج صبح داشتیم که مشکل خاصی برای رانندگان ایجاد نکرده است، افزود: در محور کندوان و گدوک مه گرفتگی داریم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان مازندران خاطرنشان کرد: در سایر نقاط راه‌های استان مازندران به صورت کامل ابری است و در غرب و مرکز استان شاهد بارش پراکندگی باران بودیم.

به گزارش بلاغ، در روزهای گذشته بارش برف در برخی از مسیرهای استان خبرساز شده بود.

وجود گردنه‌های متفاوت در مسیرهای راهداری استان و حضور مسافران در روزهای تعطیلی حساسیت‌های رسانه‌ای زیادی در مسیرهای استان مازندران ایجاد کرده است.

تردد بیش از 16 هزار خودرو در محور کندوان و سایر نقاط استان نشان از حساسیت‌های جدی در مسیرهای راهداری استان مازندران دارد.

به جز محور کنار سایر مسیرهای استان مازندران به تهران و سمنان برف‌گیر بوده به همین دلیل انتظار است که مسافرانی که قصد عبور از این مناطق را دارند نسبت به تجهیز وسائل زمستانه اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار