دستغیب گفت:به دلیل اقدامات اشتباه در بخش ترافیک شاهد کاهش استفاده از حمل و نقل عمومی کاهش یافته و افزایش خودروهای تک سرنشین شده است، توسعه ظرفیت ترافیک با افزایش استفاده از خودروهای شخصی ارتباط مستقیم دارد.
کد خبر: ۶۹۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 18 December 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سید احمدرضا دستغیب» در همایش روز حمل و نقل و ترافیک با بیان اینکه پل سازی و تقاطع ها باعث گسترش ظرفیت های ترافیکی در شیراز شده، گفت: نمی توان با افزایش ساخت پل ها و زیرگذرها ترافیک را حل کرد، راه حل مشکل ترافیک حوزه فناوری و ای تی سی است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه امروزه در شهرهای بزرگ، هدف توسعه حمل و نقل عمومی است، تصریح کرد: برای رفع مشکل ترافیک باید مشکلات مردم را از طریق الکترونیک حل کنند و مدیریت واحد شهری ایجاد شود.

 

وی افزود: به دلیل اقدامات اشتباه در بخش ترافیک شاهد کاهش استفاده از حمل و نقل عمومی کاهش یافته و افزایش خودروهای تک سرنشین شده است، توسعه ظرفیت ترافیک با افزایش استفاده از خودروهای شخصی ارتباط مستقیم دارد.

 

دستغیب با تأکید بر لزوم شهرسازی برای اقشار ضعیف، عنوان کرد: در حال حاضر فقط 30 درصد از مردم از ظرفیت یکصد هزار نفری مترو استفاده می کنند، ما باید بر روی استفاده مردم از خدمات عمومی تمرکز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار