عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه پرسشگری حق مردم و پاسخگویی وظیفه مسئولان است، گفت: بیشترین درخواست‌ها در ملاقات‌های مردمی مربوط به اشتغال است.
کد خبر: ۶۹۲۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶ 18 December 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:سیروس پاک‌فطرت در حاشیه ملاقات مردمی با شهروندان شیرازی که در شورای شهر برگزار شد، اظهار داشت: آنچه که تا به امروز در پی مراجعه‌های شهروندان شیرازی داشته‌ام، بیشترین آن مربوط به اشتغال است، معضلی که نه تنها مربوط به شیراز و استان فارس منتهی می‌شود بلکه معضل کشوری است و متاسفانه راهکارهایی خوبی برای نداریم.

 

وی با بیان اینکه بخشی از درخواست‌های مردمی مربوط به برطرف کردن مشکلاتشان در شهرداری شیراز است، بیان کرد: این شهروندان شیرازی پس از مراجعه به مناطق و سازمان‌ها زمانی که کار آنان انجام نمی‌شود به شورای شهر مراجعه می‌کنند که بخشی از این موضوع نیز به علت برخوردهای سلیقه‌ای در آن منطقه شهرداری و سازمان است که ما باید کمک کنیم تا برطرف شود.

عضو شورای شهر شیراز افزود: در ملاقات‌های مردمی نیز بخشی از مردم برای ارائه پیشنهاد برای بهبودی روند مدیریت شهری شیراز مراجعه کرده و برخی هم انتقاداتی از اداره شهر، بخشنامه و نظارت‌ها دارند و این هم قابل تامل است.

پاک‌فطرت تصریح کرد: بخشی هم درخواست کمک مالی دارند که مرتبط با کمیته امداد و بهزیستی است و در این راستا آنچه بتوانیم کوتاهی نمی‌کنیم.

عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه به طور میانگین هفتگی 50 نفر را به طور رسمی ملاقات و دیدار می‌کنم افزود: توصیه ما به سایر همکاران و مدیران این است با رعایت روی خوش، تکریم ارباب و رجوع با مردم برخورد شود که اگر کاری هم نتوانستیم انجام دهیم حداقل به آنان خوشرویی شود.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر نماینده و در واقع وکلای مردم به شمار می‌روند که برخی از آنان، با توجه به گرفتاری‌های زیاد که این روزها با آن روبرو شده، توقع دارند با نماینده‌های خود دیدار و گفت‌وگو کنند.

پاک‌فطرت افزود: اعضای شورای نیز به عنوان عضوی از مردم و نماینده آنان در شورای شهر وظیفه خود می‌دانند که وقت گذاشته و سخنان آنان را شنیده تا بتوانند بخش کوچکی از مشکلات را برطرف کنیم.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز خاطرنشان کرد: وقت اداری روزهای یکشنبه و سه‌شنبه را برای ملاقات مردمی در شورای شهر شیراز اختصاص داده و شهروندان شیرازی چه وقت قبلی داشته و چه نداشته باشند در خدمات آنان هستم.

وی افزود: همچنین بعد از ظهرهای سه‌شنبه نیز پس از جلسه کمیسیون ماده 100 که در منطقه 11 شهرداری شیراز حضور دارم، شهروندانی که در این منطقه با مشکل روبرو هستند را نیز ملاقات می‌کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار