رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به اینکه رزرو هتل‌های فارس در زمستان ۱۵ تا ۲۰ درصد است، گفت: تخفیف ۲۰ تا ۴۰ درصدی برای این فصل و دهه فجر در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۶۹۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ 18 December 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:حسن سیادتان با اشاره به اینکه رزرو هتل‌های فارس در فصل زمستان 15 تا 20 درصد است، اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن دهه فجر در این ایام و برای تشویق بیشتر مسافران برای سفر به شیراز و استفاده از هتل‌ها، خدمات این مراکز اقامتی با تخفیف 20 تا 40 درصدی ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه هتل‌ها مشکلاتی دارند که این مشکلات در دیدار با رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور مطرح شد، گفت: فعالیت بخش دولتی در امر اقامت، افزایش بی‌رویه تعرفه‌های آب، برق و گاز در تاسیسات گردشگری و مراکز اقامتی، بسته‌های حمایتی و مسائل ارزی بخشی از مواردی بود که با رئیس سازمان میراث فرهنگی در میان گذاشته شد.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به اینکه نرخ ارز ی از مهم‌ترین دغدغه‌های هتلداران است، افزود: در حال حاضر نرخ ارز ی در هتل‌ها منتفی شده و تعرفه هتل‌ها بر مبنای پول و ریال است ولی گردشگرانی که به صورت انفرادی به ایران سفر می‌کنند می‌توانند هزینه‌های خود را به ارز پرداخت کنند و هتلدار هم براساس نرخ پایه بانک مرکزی تبدیل و دریافت کند.

سیادتان با بیان اینکه زمان ابلاغ آئین نامه سه پایه نرخ ارز ( دولتی، نیما و آزاد) وجود نداشته است، بیان کرد: بر همین مبنا محاسبه نرخ شاخص رسمی برابری ریال با ارز همان است که بانک مرکزی اعلام کرده است.

 

برچسب ها: هتل ، تخفیف ، فارس ، زمستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار