استاندار کرمانشاه با بیان اینکه کشور در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد و اعمال تحریم های سخت با پشتیبانی توپخانه رسانه ای دشمن برای ناامید کردن مردم شروع شده تاکیدکرد: رسانه ها و روابط عمومی ها به عنوان سرابازان خط مقدم این جبهه، وظیفه سخت و خطیری برعهده دارند.
کد خبر: ۶۹۲۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ 19 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در شورای هماهنگی روابط عمومی های استان کرمانشاه که با موضوع برنامه های 40 سالگی انقلاب اسلامی برگزارشد تصریح کرد: ایران، جزیره بسیار امن منطقه توانسته به خودکفایی برسد و با تلاش دولت تدبیرو امید، آمریکا را در ایجاد اجماع علیه ایران ناکام بگذارد.

وی تنها ماندن آمریکا در خروج از برجام را نشانه قدرت بزرگ نظام اسلامی دانست و افزود: این قدرت ناشی از شعور سیاسی، تمدن و بزرگواری ملت ایران است که در همه مراحل در دفاع از انقلاب جلودار بوده اند.

مهندس بازوند با اشاره به شکوه برگزاری راهپیمایی 13 آبان گذشته، از حضور مردم به عنوان یک شگفتی یاد کرد و گفت: مردم خود را صاحب انقلاب می دانند و این قدرت مردم است که ابرقدرت ها را به انزوا می کشاند و در راس این قدرت ولایت فقیه است که موجب شده با وجود تهدیدات چنین جایگاهی داشته باشیم.

وی با اشاره به خدمات انقلاب اسلامی به محرومین و پیشرفت های نظامی کشور ادامه داد: در بیان عملکردها و خدمات نظام اسلامی، وضعیت کشور را با کشورهای همسایه مقایسه کنید. امروز در حوزه نفت،گاز و پتروشیمی ایران از توسعه عبورکرده و تمدن سازی شکل گرفته و بزرگترین پروژه ها به دست فرزندان این ملت اجرا می شود.

ظرفیت های استان را برجسته کنید

استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه انتظار از روابط عمومی ها، بیان مسائل، چالش ها و ظرفیت های استان است تاکید کرد: نباید از بیان ظرفیت های کرمانشاه به عنوان چهره زیبای ایران اسلامی غافل شد و تنها به دنبال غبارها بود.

مهندس بازوند با اشاره به اقدامات استان در زلزله با تاکید بر اینکه نباید سیاه نمایی کرد افزود: در این زلزله برای نخستین بار مدیریت یک بحران ملی به مدیریت استانی سپرده شد و علاوه بر مقاوم سازی افتخار آمیز ساختمانها، سرعت ساخت و ساز بی نظیری را در بازسازی ها مشاهده می کنیم.

از مرز ساخت 76 هزار خانه عبور کرده ایم

مهندس بازوند با بیان اینکه برای قضاوت عملکرد استان، باید زلزله کرمانشاه با زلزله های منجیل و ورزقان مقایسه شود تاکید کرد: امروز با امیدواری و نشاط مردم ، سرپل ذهاب به شهر جدیدی تبدیل شده و در کمتر از یکسال از مرز ساخت 76 هزار خانه عبور کرده ایم.

استاندار کرمانشاه با ابراز انتقاد از اینکه امروز هرکس از دولت انتقاد دارد گریزی هم به زلزله کرمانشاه میزند افزود: این درحالی است که کمیسیون های تخصصی مجلس در بازدید از مناطق نظر دیگری را ارائه داده اند. البته مردم تفاوت نظرات تخصصی مجلس با اظهار نظر های شخصی را می دانند.

اقدامات زلزله می تواند الگوی کشور باشد

وی با بیان اینکه زلزله کرمانشاه، نمونه و الگویی برای عبور از بحران ها را نشان داد تاکید کرد: اگر فضای همراهی زلزله کرمانشاه را در کشور داشته باشیم می توانیم بر همه چالش های پیش روی نظام اسلامی غلبه کنیم.

راه آهن کرمانشاه مستقل شده است

استاندار کرمانشاه با اشاره به مباحث مطرح شده در مورد راه آهن کرمانشاه نیز با بیان اینکه نمی دانم تفسیرهای عجیب و غریبی که در فضای مجازی منتشر می شود چه استدلالی دارند افزود: وزیر راه و شهرسازی به طور کتبی دستور پیگیری راه اندازی مدیریت راه آهن کرمانشاه را به مدیریت راه آهن داد و استقلال کرمانشاه در این موضوع پذیرفته شده است.

مدیر بی تعصب، گره گشا نیست

مهندس بازوند با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها با مسائلی که فضای استان را منفی میکند مقابله کنند افزود: داشتن تعصب به مکان و موقعیت کاری، یکی از شاخص های من در ارزیابی مدیران بومی و غیر بومی است. مدیر اگر به موقعیت خدمتش تعصب نداشته باشد نمی تواند گره گشایی کند.

وی با بیان اینکه تعصب به مکان و موقعیت، مختص به مدیران نیست تصریح کرد: سیاه نمایی و منفی جلوه دادن فضای استان نیز نشانی از تعصب ندارد. چرا بجای تلاش برای سیاه نمایی برای برجسته سازی ظرفیت ها تلاش نمی شود.

توسعه با خواهش و تمنا رخ نمی دهد

استاندار کرمانشاه منفی جلوه دادن فضای استان،سرمایه گذاران را فراری میدهد تاکید کرد: برخی از اینکه بگویندکرمانشاه بالاترین نرخ بیکاری را دارد لذت می برند اما توسعه با خواهش و تمنا صورت نمی گیرد و دولت نیز توسعه را رقم نمی زند.

گردشگری، حلّال مشکلات کرمانشاه است

مهندس بازوند با بیان اینکه رفع بیکاری در استان نیاز به سرمایه گذاری 7 تا 8 هزار میلیاردتومان سرمایه گذاری می خواهد افزود: روابط عمومی ها فضای استان را توام با امید و نشاط جلوه دهند و در سال 98، کرمانشاه را شهر رویدادها معرفی کنند.

وی ادامه داد: معتقدم کرمانشاه با ظرفیت هایی که دارد می طلبد که به عنوان هر گردشگری معرفی شده و با شتاب بر چالش های موجود فائق آید.

استاندارکرمانشاه با اشاره به تهیه سند اشتغال در استان تصریح کرد: خیلی ها می توانستند بجای منفی کردن فضا، به نقد این سند بپردازند و هم از نقد استقبال می کنیم.

مهندس بازوند همچنین با اشاره به پیگیری اعتبارات مهارت آموزی و مشوق های سرمایه گذاری تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده، استان کرمانشاه در این موضوع بیشترین اعتبار را جذب کرده که نشانه توجه ویژه دولت به استان است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار