امام جمعه اسلام‌آباد غرب گفت: نفوذی‌ها، منافقان داخلی و آن‌هایی که دل به غرب بسته‌اند، دست‌های پیدا و پنهانی هستند که مشکلاتی را برای کشور به وجود آورده‌اند.
کد خبر: ۶۹۳۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷ 20 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس ، حجت‌الاسلام محمد‌طه مهری  در دیدار با فرماندهی و پرسنل گردان امام حسین (ع) این شهرستان ضمن درود به شهدا و امام شهدا، اظهار داشت: انسان‌ها وقتی برخی صحنه‌ها را مشاهده می‌کنند احساس شرم می‌کنند که شهدا چه‌کار کردند و ما چه‌کاری انجام داده‌ائیم.

امام جمعه اسلام‌آباد غرب با اشاره به توطئه‌ها و دشمنی‌ها بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: زمانی دشمن آشکارا عمل می‌کند گردان، لشکر، جناح، خط‌دهی و توپ‌خانه برای مقابله با آن فراهم می‌شود، اما گاهی دشمن با خباثت درونی وارد عمل می‌شود که این نفاق درونی خیلی خطرساز می‌شود.

وی با توصیه به حاظران مبنی بر اینکه مراقب دست‌های پنهان و خباثت‌ها باشید، افزود: زمانی که دشمن می‌بیند برنامه‌ای برای پیشرفت کشور موثر است با منفی‌بافی و ناامیدی سعی در منحل کردن این برنامه و پیشرفت‌ها را دارد.

مهری با تاکید به عمل کردن به فرمایشات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، بیان کرد: «ما می‌توانیم»، باید روی پا خود بایستیم و مقام معظم رهبری همچنان بر توان، پتانسیل، ظرفیت، اقتصاد مقاومتی، کالای داخلی، تکیه بر جوانان ایرانی تاکید دارند.

وی یادآور شد: در خاطره‌ایی از شهید تهرانی مقدم آمده که از او در پایان جنگ دعوت به روسیه شد که در آنجا با ژنرال‌های روس ملاقات و از سایت‌های موشکی آنان دیدن می‌کند، «وقتی این شهید والامقام از آن‌ها می‌پرسد چگونه بسازیم، آن‌ها پوزخند می‌زنند».

امام جمعه اسلام‌آباد غرب ادامه داد: شهید تهرانی‌مقدم برگشت و خیلی فکر کرد به مشهد رفت و متوسل به آقا امام رضا (ع) شد زمانی که شروع به کار کرد (براساس خاطراتش) چیزهایی را روی کاغذ بی‌اراده و بااراده می‌آورد که الان همان چیزها به اوج افتخار رسیده است.

وی به ظرفیت‌های خوب کشور اشاره و بیان کرد: نفوذی‌ها، منافقان داخلی و آن‌هایی که دل به غرب بسته‌اند دست‌های پیدا و پنهانی هستند که مشکلاتی را به وجود می‌آورند قصد دارند مردم را نسبت به نظام و حاکمیت و نهادهای انقلابی بدبین کنند و این‌ها با اتحاد و انسجام جواب داده خواهد شد.



منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار