در هفته 22 ليگ برتر فوتسال انجام مي‌شود
فوتساليست‌هاي تيم سوهان محمد سيما قم با انگيزه انتقام يكي از سنگين‌ترين باخت‌هاي خود در فصل 1397 ليگ برتر فوتسال برابر تيم شهروند ساري به ميدان مي‌روند.
کد خبر: ۶۹۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۹ 25 December 2018

به گزارش تابناک قم، دیدارهای هفته نهم از دور برگشت فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران روز چهارشنبه پنجم دی‌ماه انجام می‌شود و تیم سوهان محمد سیما قم طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ یکی از حساس‌ترین بازی‌های خانگی این فصل را از ساعت 16 همین روز در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌کند.

شاگردان حسین صبوری در تیم فوتسال سوهان‌ محمد سیما قم که با پیروزی خارج از خانه هفته بیست و یکم مقابل تیم لبنیات ارژن فارس سه پله‌ در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بالا آمده‌اند، این هفته با یکی از رقبای مستقیم خود بر سر کسب مقام سوم جدول رقابت خواهند کرد.

فوتسالیست‌های تیم سوهان محمد سیما قم در آخرین بازی خانگی خود به تیم رده دومی مس سونگون ورزقان و قهرمان فصل 2018 جام باشگاه‌های آسیا باخته‌اند، به همین دلیل انگیزه زیادی دارند تا هم این باخت و هم شکست در نیم‌فصل نخست لیگ برتر مقابل تیم شهروند ساری را تلافی کنند.

نماینده قم در یک اتفاق عجیب و قریب بازی نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در میهمانی تیم شهروند ساری با شکست ناباورانه 7 بر 2 پشت‌سر گذاشت و حالا فرصت بسیار خوبی دارد تا در حضور قمی‌های علاقمند به فوتسال این باخت را تلافی کرده و با سه امتیاز بازی خانگی خود در جدول رده‌بندی به مکان سوم صعود کند.

شاگردان حسین صبوری در تیم سوهان محمد سیما قم هم اکنون 10 پیروزی، چهار تساوی، هفت باخت، 59 گل زده، 63 گل خورده و 34 امتیاز دارند و نسبت به تیم سوم جدول یعنی فرش‌آراء 35 امتیازی، یک امتیاز کمتر اندوخته‌اند ولی امید زیادی دارند که با رتبه سوم جدول به پلی‌آف بروند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر تیم گیتی‌پسند اصفهان با 55 امتیاز در صدر، مس سونگون با 50 امتیاز در رده دوم و فرش‌آراء مشهد با 35 امتیاز در سوم هستند و تیم سوهان محمد سیما قم با 34 امتیاز چهارم است، حفاری اهواز و شهروند ساری دو رقیب آینده نماینده قم نیز با 32 امتیاز در رده‌های پنجم و ششم حضور دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار