معاون اجرایی مجتمع پتروشیمی ایلام گفت: واحد هیدروژن این مجتمع در مدت چهار ماه و توسط کارشناسان مجتمع، مهندسی، طراحی و نصب شد که یک رکورد محسوب می‌شود.
کد خبر: ۶۹۴۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴ 25 December 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ یوسف شریفی اظهار کرد: این واحد با بالاترین سرعت و سطح کیفیت بدون حضور مهندس مشاور نصب و اجرا شده است.

وی افزود: با تلاش کارشناسان و نیروهای این شرکت مبلغ بسیار قابل توجهی صرفه‌جویی مالی و اقتصادی صورت گرفت.

معاون اجرایی مجتمع پتروشیمی ایلام یادآور شد: واحد هیدروژن برای تولید و تامین هیدروژن واحد اس آر یو خریداری شد و بلافاصله پس از ترخیص در گمرک و در کمترین زمان ممکن در دستور کار پیمانکار قرار گرفت.

شریفی افزود: عملیات اجرایی و نصب قطعات و تجهیزات از اوایل شهریور امسال آغاز شد و پایان آذرماه به اتمام رسید و تحویل گروه عملیات شد.

وی تاکید کرد: عملیات نصب واحد هیدروژن در شرایطی در مدت 4 ماه به اتمام رسید که فعال کننده آن هیچگونه همکاری با مجتمع پتروشیمی ایلام نداشت و مستندات نیز برای عملیات اجرایی در دسترس نبود.

وی تصریح کرد: تمامی اقدامات مهندسی، نصب، طراحی و اجرای خطوط و لوله ‌گذاری بدون حضور فعال کننده و مهندس مشاور توسط کارشناسان مجتمع انجام شد.

معاون اجرایی مجتمع پتروشمی ایلام گفت: 2 کمپرسور پس از ترخیص از گمرک وارد سایت شد که با تلاش کارشناسان مجتمع، دستگاه نظارت و به همراه پیمانکار مورد بازرسی و در برنامه نصب قرار گرفت.

شریفی افزود: یکی از این کمپرسورها به سرعت و پس از بازرسی امروز سوم دی‌ماه در محل خود در واحد هیدروژن نصب شد و نصب کمپرسورهای دیگر نیز در برنامه کاری این مجتمع قرار گرفت و به زودی نصب خواهد شد.

شایان ذکر است؛ مجتمع پتروشیمی ایلام با حدود 2 هزار نیروی انسانی متخصص و کارگر، بزرگترین شرکت خصوصی در استان ایلام و همچنین بزرگترین مجتمع پتروشیمی در غرب کشور است./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار