ار دیگر در سوگ مردی نشسته ایم که از سلاله پاک نبوت و امامت بود. مردی که هم نبوغ و دانشش را از اجداد بزرگوارش در عنفوان جوانی کسب کرد و هم در سیره نیاکان شهیدش، راه و رسم مبارزه آموخته بود
کد خبر: ۶۹۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ 25 December 2018

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، با توجه به اخبار موثق، دیشب حضرت آیت الله سید محمد هاشمی شاهرودی از مراجع معظم تقلید، عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس شورای حل اختلاف قوا دار فارنی را وداع گفتند.

در پی درگذشت این عالم وارسته، مبارز نستوه و مرجع عالیقدر شیعیان، صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس، پیام تسلیتی را به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مداد العماء، افضل من دماء الشهداء

بار دیگر در سوگ مردی نشسته ایم که از سلاله پاک نبوت و امامت بود. مردی که هم نبوغ و دانشش را از اجداد بزرگوارش در عنفوان جوانی کسب کرد و هم در سیره نیاکان شهیدش، راه و رسم مبارزه آموخته بود. مردی که در تقوا، مبارزه و جهاد، علم و اجتهاد، صبر و مقاومت گوی سبقت از دیگران ربود. مردی که در اندیشه عدل و داد بود و اصلاح گری بزرگ که اندیشه های مترقی و در عین حال دینی اش نشان از بزرگی دیدگاهش داشت. همان که علامه شهید آیت الله سید محمدباقر صدر(ره) وی را نبوغ شگفت انگیز حوزه های دینی دانست.

اینجانب به نیابت از تمام کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حوزه فرهنگ و هنر استان فارس، رحلت مرجع عالیقدر عالم تشیع، آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی، رئیس اسبق قوه قضاییه را به مقام عظمای امامت حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله)، تمام شیعیان و علی الخصوص مقلدین این مرجع بزرگوار تسلیت و تهنیت عرض می نمایم.

صابر سهرابی

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشلامی اسلام و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار