کد خبر: ۶۹۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۱ 01 August 2015
انزلی - ایرنا - دیدار تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و ذوب آهن اصفهان در هفته نخست مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر، با پیروزی یک بر صفر ملوانان پایان یافت.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های ملوان بندرانزلی و ذوب آهن اصفهان در هفته نخست پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران ساعت 18 و 50 دقیقه امروز (جمعه) در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار شد.

قضاوت این دیدار را تورج حق وردی با کمک علی اکبر عظیم پور و یعقوب حجتی بر عهده داشت.

در این دیدار سیدحسین حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، عزت پورغاز، حسین ماهینی، احمد آهی(عزیز معبودی)، مازیار زارع، سعید یوسف زاده، پژمان نوری، پویا نزهتی(شهاب کرمی)، فرزاد حاتمی و آرش افشین برای ملوانان بازی کردند.

در طرف دیگر نیز رشید مظاهری، هادی محمدی، محمد نژادمهدی، کریم قنبری، علی حمام، قاسم حدادی فر(مهدی مهدی پور)، اکبر صادقی، احسان پهلوان، کاوه رضایی، مهدی رجب زاده و مرتضی تبریزی(محمدرضا حسینی) برای ذوب آهن به میدان رفتند.

امیر قلعه نویی سرمربی ملوان که قرارداد خود را هنوز با این تیم ثبت نکرده است، از جایگاه ویژه این بازی را تماشا می کرد.

حسین ماهینی و آرش افشین دو بازیکن سابق تیم های پرسپولیس و فولاد که فصل گذشته به دلیل مشکلات مربوط به کارت پایان خدمت و ابهام در کارت های معافیت شان نتوانستند بازی کنند، در فصل جاری برای سپرس کردن خدمت سربازی خود به ملوان پیوستند و در این بازی برای قوی سپید به میدان رفتند.

نیمه نخست این بازی بدون اینکه گلی از خط دروازه های دو تیم رد و بدل شود پایان یافت و دو تیم با تقسیم کردن امتیازات به رختکن رفتند.

اولین موقعیت نیمه دوم در دقیقه 48 نصیب ذوب آهن شد و ضربه کاوه رضایی وی از بالای دروازه ملوان به بیرون رفت.

در دقیقه 52 پاس رو به بیرون معبودی در محوطه ذوبی ها نصیب حاتمی شد اما وی این موقعیت ایده آل را از دست داد و مظاهری توپ را مهار کرد.

در دقیقه 61 آرش افشین با حرکتی سریع، به محوطه جریمه ذوب آهن نفوذ کرد اما با خطای مهرداد قنبری متوقف شد و توریج حق وردی در سوت خود به نشانه پنالتی دمید.

این پنالتی را زارع به دستان مظاهری دروازه بان ذوب آهن زد اما توپ برگشتی را آرش افشین با تیزهوشی به گل اول ملوانان تبدیل کرد.

این دیدار در نیمه دوم هفت دقیقه وقت اضافه داشت اما باز هم شاگردان گل محمدی موفق به گشودن دروازه ملوان نشدند تا ملوانان فصل پانزدهم لیگ برتر را با پیروزی آغاز کنند.

در ورزشگاه بنرهایی برای امیر قلعه نویی و پژمان نوری دیده می شد که متن یکی از آنها ناخدا قلعه نویی به آشیانه قوی سپید خوش آمدی! و دیگری پژمان نوری کاپیتان با تعصب ، پژمان با تعصب.

دو تن از هنرمندان اهل انزلی میلاد کی مرام و سید جواد هاشمی برای تماشای بازی تیم محبوبشان در ورزشگاه حضور داشتند .

دیدار نخست ملوان و ذوب آهن در ورزشگاه تختی انزلی با حضور جمع کثیری از هواداران که تقریبا ورزشگاه را پر کرده بودند، برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار