معاون اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز گفت: حقوق پیروان ادیان الهی مورد قبول در قانون اساسی ما از هر جهت مورد احترام و شناخته شده است.
کد خبر: ۶۹۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹ 25 December 2018

احمد سراج در نشستی که به مناسبت ولادت حضرت عیسی (ع) برگزار شد، اظهار کرد: مردم ما در هر کیش و آیینی که باشند مورد احترام هستند و این که به اعتقادات یک دیگر احترام بگذاریم نشان از رشد و تعالی جامعه ما دارد.

حقوق پیروان ادیان الهی مورد قبول در قانون اساسی ما از هر جهت مورد احترام و شناخته شده است. مردم ما در هر کیش و آیینی که باشند مورد احترام هستند.

وی افزود: شهدایی که این ادیان در جنگ تحمیلی تقدیم کردند از افتخارات ایران اسلامی است. این افراد در این دفاع به حق سهیم بودند. همه شهدا چند نکته مشترک را دارند و آن حق‌طلبی، دفاع از ناموس و ممکلت است. ما برخود واجب می‌دانیم به همه این شهدا احترام بگذاریم.

سراج همچنین با حضور در آرامستان مسیحیان در گفت‌گو با خبرنگار ایسنای خوزستان با اشاره به شهدای مسیحی دوران دفاع مقدس اظهار کرد: هر کس در هر جایگاهی که باشد در مقابل هر گونه تهاجم به کشور، ناموس و شرف خود خواهد ایستاد و جانش را فدای وطنش خواهد کرد.

وی گفت: زمین اطراف این آرامستان حدود 3.7 هکتار وسعت دارد. این زمین در منطقه استراتژیکی قرار دارد و معاونت فرهنگی شهرداری در این نقطه است. همچنین ظرفیت‌های گردشگری مختلفی در این منطقه وجود دارد. مناطق حصیرآباد، منبع آب و مناطقی که اطراف این جا هستند موجب شده کمتر فرصت ایجاد فضای سبز وجود داشته باشد.

معاون اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز افزود: در جلسه‌ای که یک‌شنبه داشتیم تصمیم بر این شد که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این زمین یک پارک بزرگ با امکانات رفاهی، تفریحی و فرهنگی ایجاد شود. به زودی نیز فراخوانی برای جذب سرمایه‌گذار اعلام می‌شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار