مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از جابجایی بیش از سه میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۶۹۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ 26 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،فریبرز کرمی گفت: امسال سه میلیون و 168 هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل برون شهری استان کرمانشاه جابجا شده‌اند.

وی تعداد سفرهای انجام شده در این مدت را بیش از 313 هزار سفر اعلام کرد که از این تعداد حدود 41 هزار سفر توسط اتوبوس و مابقی توسط سواری و مینی‌بوس انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه مسیری که در این سفرها طی شده را نیز بالغ بر 58 میلیون کیلومتر برآورد کرد.

کرمی یادآوری کرد: در این مدت بیش از 26 هزار مورد سفر دربستی و 102 سفر بین‌المللی نیز در پایانه‌های استان به ثبت رسیده است.

به گفته این مسئول، در سال جاری کارت هوشمند برای 105 راننده ناوگان مسافری صادر و کارت هوشمند 1972 راننده نیز تمدید شده است.

وی با اشاره به وضعیت ناوگان حمل و نقل بین‌شهری استان کرمانشاه، افزود: هم اکنون 1984 دستگاه خودرو شامل 215 دستگاه اتوبوس، 963 دستگاه مینی‌بوس و 806 دستگاه سواری، جابجایی مسافران برون شهری را در استان بر عهده دارند که سهم عمده جابجایی مسافران نیز توسط مینی‌بوس‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تعداد رانندگان ناوگان حمل و نقل مسافری برون شهری استان را نیز 3366 نفر اعلام کرد که در قالب 71 شرکت فعالیت دارند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار