مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: این نمایشگاه‌ها شامل نهمین نمایشگاه بین المللی مصالح، تجهیزات و فناوری‌های ساختمان، هفتمین نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته، سومین نمایشگاه بالابر و پله برقی، هفتمین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه، حمام و استخر و سومین نمایشگاه معماری، طراحی و دکوراسیون است.
کد خبر: ۶۹۵۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸ 26 December 2018

سید محمود موسوی افزود: ۸۰ شرکت و تولید کننده برتر این صنایع در قالب ۳۰۰ غرفه از سراسر کشور و نمایندگان محصولات کشور‌های خارجی از جمله ایتالیا، آلمان، لهستان، اسپانیا، کره جنوبی، چین و ترکیه در این نمایشگاه حضور دارند.

موسوی تاکید کرد: در این نمایشگاه‌ها شرکت‌هایی از استان‌های تهران، کرمان، گیلان، البرز، آذربایجان شرقی، اصفهان حضور فعال دارند.

وی بیان کرد: این شرکت‌ها در زمینه تولید و ارائه انواع مصالح ساختمانی، انواع کابینت، دکور و نمای ساختمان، درب و پنجره، شیرآلات، تجهیزات و تاسیسات حمام، استخر، سونا و جکوزی، انواع کفپوش و دیوارکوب، پرده، نرده و حفاظ، آجرنما و محصولات بتنی و پی وی سی، تجهیزات مهندسی و نقشه برداری و انواع بالابر و آسانسور و پله برقی و هوشمند سازی ساختمان محصولات خود را عرضه کرده اند.

موسوی اظهار کرد: سه سالن حافظ، بهار و سرو به مشارکت کنندگان و سالن نرگس به کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های جانبی این نمایشگاه‌ها اختصاص داده شده است.

وی از اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها را فراهم آوردن زمینه‌ای مناسب برای ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با مصرف کنندگان و ارائه جدیدترین محصولات و خدمات این صنایع برشمرد.
موسوی تاکید کرد: بیش از ۷۵ درصد از مشارکت کنندگان این نمایشگاه را فعالان و تولیدکنندگان استان فارس تشکیل می‌دهند.
علاقمندان، متخصصان، کارشناسان و عموم بازدیدکنندگان برای بازدید از این نمایشگاه‌ها می‌توانند تا جمعه ۷ دی همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار