مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت:یک میلیاردو ۱۷۵ میلیون و ۲۷۸ هزارو ۳۸۲ دلار با وزن ۲ میلیون و ۸۱۶ هزارو ۵۹۴ تن از کالاهای فوق درگمرکات کرمانشاه، پرویزخان، خسروی و پاوه اظهار و صادر شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۷۵ درصد و از حیث وزن ۵۳ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۶۹۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ 27 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی گمرک استان کرمانشاه، خلیل حیدری اظهار داشت: در ۹ ماهه سال جاری ۲ میلیارد و ۱۰۶ میلیون و ۹۸۵ هزارو ۲۰ دلار کالا به وزن ۴ میلیون و ۲۴۶ هزارو ۸۴۱ تن از گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شد است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش ۴۷ درصد افزایش و از حیث وزن ۳۳ درصد رشد داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه بیان کرد: سایر گمرکات کشور نیز در این مدت ۹۳۱ میلیون و ۷۰۶ هزارو ۶۳۸ دلار کالا را با وزن یک میلیون و ۴۳۰ هزارو ۲۴۷ تن از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده اند . که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش ۲۲ درصد افزایش و از حیث وزن نیز ۶ درصد رشد داشته است.

وی عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را لوازم خانه داری و پاکیزگی از مواد پلاستیکی ،نایلون پلاستیکی رولی ، سیب زمینی محفوظ شده ، گوجه فرنگی تازه یا سردکرده ، انواع کاشی دیواری ،کیسه نایلونی ، رول نایلونی، کولرهای آبی ، گرانول پلی اتیلن، عنوان نموده و افزود: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می شود.

حیدری بیان داشت: خلیل حیدری مجموع اقلام صادراتی اظهار شده در نه ماهه سال ۱۳۹۷ از گمرکات استان کرمانشاه را ۶۸۹ نوع کالا عنوان نمود و افزود در نه ماهه سال ۱۳۹۷ در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به ۳۶ کشور صادرات قطعی صورت شده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار