کد خبر: ۶۹۶۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵ 30 December 2018
در نشست شورای اداری چاروسا بر برگزاری باشکوه مراسم 9دی در قلعه رئیسی تاکید شد.

روز گذشته با حضور امام جمعه، بخشدار، رئیس دادگستری و اعضای شورای اداری نشست شورای اداری چاروسا برگزار شد.
حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در این نشست با گرامیداشت 9دی ماه عنوان کرد: ۹ دی متعلق به هیچ جریان سیاسی نیست بلکه متعلق به نظام اسلامی و مردم است و هدف فتنه گران ضربه زدن ولایت و تضعیف ولایت بود و هیچ وقت تصور نمی شد ۱۳ قرن پس از واقعه دلخراش عاشورای حسینی جماعتی در نظام جمهوری اسلامی ایران رفتار امویان را تکرار کنند و متاسفانه  تاریخ تکرار شد و مهمترین شاخص این جریان نفاق و دورویی بود و مردم در 9دی شرکت کردند تا از فتنه گران داخلی و خارجی برائت جویند.
امام جمعه قلعه رئیسی با انتقاد از اینکه جلسات 9دی در منطقه باید زودتر برگزار می‌شد بیان کرد: جلسات و برنامه های 9 دی باید زودتر برگزار می‌شد و هم اکنون هم نیاز است که تلاش کرد تا باشکوه تر از سال های قبل برگزار شود و این نیاز است که مسئولین توجه بیشتر نسبت به این موضوع داشته باشند و مردم چاروسا که مردمی ولایتمدار هستند باشکوه تر از گذشته شرکت خواهند کرد.
وی به قطعی مکرر برق و آب در منطقه اشاره و گفت: آب سطح شهر در این هفته چند مورد قطعی داشت که علت آن عدم هماهنگی بین ادارات خدمات رسان بود که نیاز است توجه بیشتری شود و همچنین در زمینه برق هم نیاز است تلاش بیشتر شود.
صلواتی همچنین خواستار ساماندهی ورزش و جوانان چاروسا شد و گفت: وضعیت نیروی انسانی آن را هر چه سریع تر مشخص کنید و مسئولین بخش نسبت به نماز اول وقت در ادارات توجه بیشتری کنند.
امام جمعه قلعه رئیسی به اخلاق با ارباب رجوع هم تاکید و خاطرنشان کرد: مسئولین باید با ارباب رجوع با اخلاق خوب برخورد کنند چرا که مردم ولی نعمتان این انقلاب هستند.
علی محمودی هم در این نشست با گرامیداشت 9دی تاکید کرد: باید سعی کنیم وحدت و تعامل را بین همه افراد و گروهها حفظ کنیم، و در مقطع حساس کنونی و شرایط بد اقتصادی و تحریم ها همه مردم همدل و همراه باشند .
بخشدار چاروسا بیان کرد: نباید علیه کسانی که در زیر پرچم جمهوری اسلامی هستند اقدامی شود.
وی با بیان اینکه مدیران ادارات  حراست های ادارات دقت و نظارت لازم را بر اموال بیت المال داشته باشند خاطرنشان کرد: گاهی برخی از افراد برای پروژه های ملی معارضاتی ایجاد می کنند باید با اقدامات فرهنگی مردم را در این خصوص توجیه کرد. 
محمودی به تسهیلات بانک ها اشاره و گفت: پیگیری ها و جلساتی با مسئولین برای آسان تر شدن شرایط وام های خوداشتغالی کمیته امداد انجام شد که با توجه به نداشتن سند و نسخ  زمین های کشاورزی مقرر شد استعلام جهت این وام ها از طریق استشهاد محلی شورا، دهیاری و بخشداری با نظارت کارشناسان جهاد کشاورزی انجام شود.
وی در پایان تاکید کرد: با توجه به شروع علمک گذاری گاز دربخش، دهیاران درسطح روستا لزوم رعایت طرح هادی را اطلاع رسانی کنند.
سیدسعید سعادت‌فر رئیس دادگستری چاروسا هم در این نشست تصریح کرد: حماسه ۹ دی نماد بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران است.
وی به سرقت های هفته گذشته در چاروسا اشاره و یادآور شد: نیاز است مدیران ادارات در جهت نگهبانی و حراست از ادارات تلاش و همکاری بیشتر داشته باشند و نسبت به نصب دوربین در سطح شهر اقدامات لازم انجام بگیرد.
محسن بدرقه هم در این نشست با گرامیداشت یوم الله 9 دی عنوان کرد: با حماسه مردم در روز 9 دی دشمن به این نتیجه رسید که مردم پیرو خط  ولایت هستند و در همه حال در صحنه حضور پیدا می‌کنند و هدف قرار دادن ولایت فقیه و وحدت و انسجام ملی کشور  توسط دشمنان انقلاب اسلامی در روز 9 دی بود که دشمن در این اهداف با مشت محکم مردم ایران مواجه شد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج چاروسا با تقدیر از همه کسانی که در یادواره شهدا چاروسا همکاری کردند دعوت می کنیم از عموم مردم جهت شرکت در مراسم یوم الله 9دی که باشکوه تر از گذشته برگزار شود.
محمد شکوهی هم در این نشست با گرامیداشت 9دی این روز را متعلق به هیچ جریان خاص ندانست و بیان کرد: روز 9دی متعلق به هیچ جریان نیست و هیچ کس نمی تواند آن را مصادره کند و باید هوشیار باشیم که دشمن به دنبال تفرقه در کشور است و این که نظام 40سالگی انقلاب را جشن نگیرند و باید تلاش کرد که دشمن به این آرزوی خود نرسد و ما هستیم که نگذاریم به این آرزو برسد.
رئیس آموزش و پرورش چاروسا با بیان اینکه آموزش و پرورش در نماز اول وقت پیش گام است و نبود روحانی در سطح بخش مشکلاتی را برای آنها به وجود آورده تصریح کرد: سرقت در بعضی ادارات و سطح شهر نگران کننده است که امیدواریم دادگستری و حوزه نیروی انتظامی تلاش بیشتری کند.
اکبر دیناری رئیس شورای بخش هم در این نشست با گرامیداشت 9دی خواستار وحدت میان مسئولین شد و گفت: باید در جلسات بین مسئولین سطح بخش که در دیگر مناطق برگزار می شود دیگر مسئولین هم حضور داشته باشند همچنین مسئولین ادارات تلاش بیشتری برای رفع مشکلات مردم انجام دهند.
فیض الله آبرود شهردار قلعه رئیسی هم در این نشست 9دی را نماد عزت و افتخار انقلاب دانست و گفت: برنامه های اجرایی برای تبلیغات این روز را آغاز کردیم و همچنین نسبت به استعلام گرفتن از پروژه ها این کار را تاکنون انجام دادیم اما متاسفانه مشخص نبودن مسیر اتصالات سبب کندی کار شد و امیدواریم این هماهنگی بین مسئولین بهتر شود تا شاهد مشکلات نباشیم.
کشاورز خوب رئیس جهاد کشاورزی چاروسا هم در این نشست با انتقاد از وضعیت کمبود کود برای کشاورزان اظهار داشت: کود به اندازه کشاورزان فرستاده نمی شود که امیدواریم از طریق استانداری و فرمانداری پیگیری شود تا شاهد تقسیم عادلانه کود کشاورزان باشیم.
ایمان فولادی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چاروسا 9 دی را را نماد بصیرت مردم در مقابل فتنه دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران در 9 دی‌ماه سال 1388 با حضور آگاهانه و مقتدرانه و بیعت دوباره با آرمان‌های امام خمینی‌(ره) و مقام معظم رهبری حماسه‌ای جاودان و به یادماندنی را در تاریخ انقلاب آفریدند.
وی از برگزاری مراسم باشکوه 9دی فردا در مسجد جامع شهر قلعه رئیسی راس ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت الاسلام حکمتی نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان خبر داد و از عموم مردم جهت شرکت در این مراسم باشکوه دعوت کرد.
معصومی نماینده دهیاران در این نشست با گرامیداشت 9دی خواستار تعامل بین ادارات با دهیاران شد و گفت: امیدواریم در زمنیه بنیاد مسکن و اداره گاز همکاری بیشتر برای علمک گذاری وجود داشته باشد و همچنین مدیران تعامل بیشتر با دهیاران داشته باشند./ فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار