سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز گفت: چهار سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو با 28 فقره سرقت در اهواز دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۹۷۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 01 January 2019

سرهنگ محمدسعید یاری بیان کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سارقان حرفه ای و در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با گشت زنی نامحسوس و هدفمند چهار سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ یاری ادامه داد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به 28 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند.

وی بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بهبهان

فرمانده انتظامی بهبهان نیز از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا پاپی افزود:در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت و همچنین توقیف و اعمال قانون رانندگان متخلف طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط ماموران این فرماندهی اجرا شد.

وی گفت: در اجرای این طرح ماموران پلیس در چندعملیات هشت متهم که دارای سابقه حمل سلاح و موادمخدر داشتند را دستگیر و 15 دستگاه خودرو و 120 موتورسیکلت فاقدپلاک و متخلف را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی بهبهان ادامه داد: در این راستا یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز ، یک کیلو و 830گرم انواع موادمخدر و تعدادی آلات استعمال موادمخدر کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه متهمان تحویل مرجع قضایی شدند گفت: برای حفظ آسایش و آرامش شهروندان طرح های پاکسازی در نوبت های متعدد توسط این فرماندهی در سطح بهبهان اجرا خواهد شد.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار